AFA

L’ AFA de l’Escola Sant Bartomeu som l’associació de famílies de l’alumnat de l’escola i la Llar d’Infants de Bellmunt, una entitat oberta, participativa, diversa i amb una fluida comunicació amb els pares i mares.

El nostre objectiu és complementar i col.laborar en l’educació dels nostres fills i filles. Com tasques principals volem:

*Recolzar el funcionament del centre.

*Reforçar la tasca educativa de les mares i pares a través d’activitats destinades als nostres fills/es i a les famílies.

*Recollir les necessitats i propostes de les famílies .

*Conscienciar les famílies perquè s’impliquin en la gestió de l’associació.

Els membres de l’ AFA són:

Laura Vila (Presidenta)

Mireia Pérez (Secretària)

Maria Kusen (Tresorera)

Totes les famílies son vocals de l’ AFA i per aquest motiu tots estem representats i en tenim veu.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

• ANGLÈS: Actualment es l’única activitat que es fa al centre, a càrrec de l’Acadèmia Aurea de Balaguer, 1 hora a la setmana. Aquest curs 2020 – 2021 no s’ha pogut duu a terme degut a les circumstàncies actuals.

ALTRES ACTIVITATS DURANT EL CURS ORGANITZADES PER L’ AFA:

* Venda de Castanyes per Tots Sants

* Venda de Flors per Nadal