Trobada del CM i del CS a Castellserà!!!

Estimades Famílies del Cicle Mitjà i del Cicle Superior,

El passat 8 d’abril de 2024 vam realitzar la trobada de tot el Cicle Mitjà i el Cicle Superior de la nostra ZER a Castellserà. Aquest any hem treballat l’àmbit d’Educació Física, l’àmbit Digital i l’Àmbit de l’Autonomia personal.

Al llarg del matí tot l’alumnat va poder gaudir de les següents activitats:

Per una banda, a primera hora, l’alumnat del Cicle Superior va poder gaudir del taller d’esport adaptat que duu a terme la Federació Catalana de l’Esport Adaptat de Catalunya, la qual ens va fer sentir el món de l’esport des d’un altre punt de vista i poder practicar-ho tal i com ho fan els esportistes en la seva modalitat. Així doncs, vam poder gaudir del volei adaptat, del goalball, el rugby adaptat i la boccia. Va ser molt interessant treballar-ho des d’aquesta vessant i l’alumnat va mostrar molta curiositat envers el tema de les cadires de rodes. Per altra banda, l’alumnat del Cicle Superior va poder gaudir d’una sessió dirigida des del gimnàs IMPULS de Castellserà, el qual els hi va muntar un circuit tot ple de reptes que havien d’anar superant en cada una de les diferents estacions.

Una vegada acabades les sessions d’esport, ens vam dirigir cap a l’Escola on vam poder gaudir d’una conferència sobre bones pràctiques de seguretat i bon ús d’internet ja que quan ho fem servir potser no som conscients de les conseqüències que comporta dur-ho a terme.

Ja era l’hora de dinar i ens vam posar en rotllana per compartir entre tot l’alumnat el dinar de forma conjunta per tal de recuperar una mica d’energia.

Finalment, durant la tarda, vam dur a terme un taller de defensa personal que ens va conduir l’Antonio. Allí ens va ensenyar diferents tècniques i moviments del nostre cos per quan ho necessitem.

Des d’aquestes línies, volem agrair l’esforç i la participació de totes les persones que van fer possibles els tallers i van sumar en aquesta jornada que vam dur a terme. Moltes gràcies a totes i tots!!!

Ah i gairebé ens despistem que aquest cop, no vam fer servir cap mitjà de transport perquè vam voler treballar la sostenibilitat i anar-hi a peu d’un poble a l’altra tot potenciant l’activitat física i els hàbits saludables.

Us deixem el recull de totes les activitats que vam dur a terme:

Tanquem una trobada de forma molt positiva, en la qual vam poder interactuar i aprendre molt!!!

A reveure,