Tanquem el 2n trimestre!!!

Hola Famílies de la ZER,

El passat 22 de març de 2024 tancàvem el 2n trimestre i tots els centres de la nostra ZER ho varen fer d’una forma especial, doncs sí, tot l’alumnat de la ZER va celebrar la mona.

A continuació, us deixem el resum de cada un dels centres de la ZER:

• Escola El Terrall

Durant el matí vam elaborar les mones als diferents cicles i com autèntics xefs ens van quedar molt ben decorades. Per la tarda, vam anar al camp de futbol de Castellserà i allí vam fer una gimcana amb diferents jocs, així que ho vam passar d’allò més bé i vam tancar la tarda menjant-nos les mones que havíem elaborat.

A continuació, us deixem el recull de les imatges:

• Escola Ramon Gombal

Durant el matí vam elaborar unes mones delicioses al menjador de la nostra escola. Hi vam posar melmelada, xocolata i caramels de xocolata perquè quedessin ben decorades. Per la tarda, vam anar a la zona de picnic de Penelles, on vam poder jugar i passar una tarda divertida. Una vegada van acabar els jocs vam menjar-nos les mones. Estaven per llepar-se’n els dits!!!

A continuació, podeu veure el que va donar de sí la jornada:

• Escola Sant Bartomeu

Durant el matí vam decorar les mones al menjador de l’Escola Ramon Gombal. Els més petits de l’Escola en van fer una i els més grans de l’Escola una altra, així que van quedar dues mones ben guarnides. Per la tarda, vam anar a la plaça major de l’Ajuntament, on l’alumnat del Cicle Superior ens havia organitzat diferents jocs per poder dur a terme i acabar berenant la mona. Va ser molt divertit i una tarda genial!!!

A continuació, podeu veure una pinzellada d’aquell dia:

Finalment, ens vam desitjar bones vacances de setmana santa i ens vam acomiadar ja que arribaven les vacances!!!

Bones vacances a tothom i fins la tornada!!!

L’Equip Docent de l’Escola Sant Bartomeu!!!