Sant Jordi 2021

Estimades Famílies de la ZER,

Tal i com marca la nostra tradició, el dia 23 d’abril, celebrem Sant Jordi arreu del territori català. La nostra ZER ho hem celebrat el dijous 22 ja que l’endemà era dia de lliure disposició. A continuació, us recollim les principals activitats que s’han desenvolupat als diferents centres de la ZER:

Escola El Terrall

A l’Escola El Terrall, l’alumnat de la Llar d’Infants ha pogut gaudir de diferents activitats al llarg del dia.

Pel que fa a l’alumnat d’Ed. Infantil han desenvolupat diferents activitats relacionades amb la jornada i l’alumnat de Primària han pogut gaudir de la visita a la biblioteca municipal Valeri Serra i Boldú de Castellserà, en la qual em pogut desenvolupar algunes activitats envers la temàtica del còmic i a més a més, hem pogut gaudir llegint una estona aquells llibres que més ens agradaven. Us deixem un vídeo que recull el mural que hem anat creant:

A més a més, també hem pogut dur a terme alguns tallers de manualitats relacionats amb la festivitat, tal i com podreu veure en el recull d’imatges:

Escola Ramon Gombal

A l’Escola Ramon Gombal, l’alumnat de la Llar va poder anar gaudint de diferents activitats al llarg del dia i van fer un recull d’imatges ben bonic.

Pel que fa a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària van poder gaudir d’una representació de la llegenda de Sant Jordi que va dur a terme l’alumnat més gran del centre. La resta d’alumnat van fer d’espectadors i els hi va agradar moltíssim tal i com ho van fer. Al final de la representació hi va haver una forta ovació.

Finalment, cada grup classe va poder rebre el llibre de Sant Jordi per tal que el puguin incorporar a la seva biblioteca d’aula i així poder-ne gaudir al llarg de l’any. A continuació, us deixem el recull d’imatges de la jornada:

Escola Sant Bartomeu

A l’Escola Sant Bartomeu, l’alumnat de la Llar va fer la representació de la llegenda de Sant Jordi amb la taula de llum, en la qual l’alumnat va gaudir molt i van escoltar molt atentament. A més a més, també van dur a terme una petita manualitat.

Pel que fa a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària, al matí els més petits de l’Escola van fer la representació de la llegenda a la taula de llum per l’alumnat de Primària. Els hi va agradar molt i s’ho van passar molt bé. Per la tarda, vam poder gaudir d’una jornada de manualitats on l’alumnat d’Ed. Infantil va fer una rosa per ells i per l’alumnat de Primària i l’alumnat de Primària van fer un punt de llibre d’un drac per ells i per l’alumnat d’Ed. Infantil. A continuació podeu veure el recull d’imatges:

Us recordem que divendres 23 d’abril l’escola romandrà tancada com a lliure disposició, per tant, ens retrobem dilluns a l’horari habitual.

Esperem que pugueu gaudir de la diada i que us regalin moltes roses 🌹🌹🌹 i llibres 📚📚📚 a tothom!!!

Atentament,