Treballem a l’Ivan Egea!!!

Aquest 3r trimestre, dins de l’àrea d’educació artística, hem treballat a l’autor Ivan Egea i tot l’alumnat ha indagat i après la seva forma peculiar d’entendre l’art a través de refranys il·lustrats.

A partir de l’introducció que vam dur a terme a l’aula, vam poder visitar les seves obres al Gar – Gar de Penelles i, a més a més, vam tenir la sort de conèixer-lo en persona ja que estava duent a terme una obra amb el seu alumnat i li vam poder realitzar un munt de preguntes per conèixer de primera mà tota la informació en relació a l’artista.

Per més informació sobre l’autor, podeu fer clic al següent enllaç: https://www.ivanegea.com/

A continuació, podeu veure el recull del que hem dut a terme aquest trimestre:

Explicar-vos que també hem realitzat uns murals estil trencaclosques de les seves obres, hem vist les escultures que té i com les treballa i hem fet les nostres pròpies escultures a partir d’objectes reciclats de l’aula, tot assignant-li un refrany en relació al que s’ha treballat.

Agrair la feina feta a tot l’alumnat de la ZER, a l’Ivan Egea per la seva col·laboració i a l’Ajuntament de Penelles per col·laborar amb la nostra ZER i deixar-nos viure el festival des de dins.

Finalment, exposar que al llarg del curs s’ha realitzat un bon treball de l’educació artística i s’han anat treballant diferents aspectes del currículum.

Fins al proper curs,