Tanquem el curs 2022 – 2023!!!

Hola famílies de la ZER,

El dimarts 22 de juny de 2023, al llarg del matí, es va dur a terme la celebració de la graduació de l’alumnat de 6è de Primària dels centres de la nostra ZER. En aquest acte, l’alumnat de 5è van dedicar unes paraules a l’alumnat de 6è, els quals van fer aflorar els valors i les emocions. A més, en nom de la direcció de la ZER, se’ls va fer arribar el missatge que sempre tenen les portes obertes de la ZER i que poden dir ben alt i ben fort que pertanyen a la comunitat educativa de la ZER Espernallac, la qual els ha acollit i els ha vist créixer des petits fins ara.

A més a més, explicar-vos que també van poder compartir l’esmorzar plegats i que la nostra ZER els van convidar a un gelat ben refrescant!!!

Afegir que l’alumnat del Cicle Superior ens havien preparat uns jocs ben divertits que van posar punt i final al tancament del curs 2022 – 2023!!!

A continuació, us deixem una pinzellada del que ha donat de sí la jornada:

Des d’aquestes línies volem donar les gràcies per la col·laboració de les diferents AFA’s de la ZER i als Ajuntaments dels municipis que ens han ajudat a dur a terme la celebració.

Finalment, en nom de tota la comunitat educativa us volem desitjar molta sort i molts encerts en la nova etapa cap a l’Institut!!!

Fins aviat,

L’Equip Docent de la ZER Espernallac!!!