Projecte Interdisciplinari – E. Ramon Gombal

Projecte Interdisciplinari “Coneixem el nostre entorn”

A l’Escola Ramon Gombal durant aquestes últimes setmanes tots els grups de l’Escola han realitzat activitats amb l’objectiu de conèixer una mica més el nostre municipi i el nostre entorn, dins del marc del projecte interdisciplinari “Coneixem l’Entorn de Penelles”.

A continuació, us deixem un recull d’imatges de les activitats i us expliquem les activitats programades que hem dut a terme:

El grup de la Llar d’Infants van participar amb la resta d’escola, el divendres a la tarda al camp de futbol, on es van desenvolupar un munt de jocs en relació al projecte. Es van divertir molt i s’ho van passar d’allò més bé.

El grup d’Educació Infantil i de Cicle Inicial, el dilluns 22 de març de 2021, van poder gaudir de l’ofici de ramader tot visitant una granja de vedells. El dijous al mati, van fer activitats a la classe, van posar a la pràctica la ubicació sobre un plànol del poble i, per la tarda, van poder fer un taller d’artística tot pintant amb xocolata. Per acabar, el divendres al matí, van desenvolupar una gimcana pel poble, a través d’unes pistes que havien d’anar trobant en diferents racons emblemàtics de Penelles i, per la tarda, també ens vam sumar als jocs que es van desenvolupar al camp de futbol.

El grup de Cicle Mitjà i Cicle Superior, dijous van dur a terme un taller d’investigació sobre el nostre entorn i amb la informació que van anar trobant van elaborar uns fantàstics lapbooks. Mireu al recull de fotografies, lo bonics que ens van quedar. Per acabar, el divendres, dia 26 de març de 2021, van anar caminant fins a Rocafinestres, que forma part del terme municipal de Penelles i, per la tarda, vam poder gaudir d’una ruta pel Gar-Gar i així poder gaudir dels murals que hi ha pintats per tot Penelles. Així va ser una forma d’aproximar-nos a l’art del nostre municipi!!!

Ha estat un bon projecte i ens ha ajudat a aproximar-nos amb allò que tenim més a prop i que a vegades no hi parem tanta atenció.