La ZER participa al Gar Gar de Penelles!!!

Estimades Famílies de la ZER,

El passat 4 de maig de 2023, tot l’alumnat de la nostra ZER vam fer una sortida al Gar-Gar de Penelles. Doncs, sí ho heu entès bé, hem anat a despertar la nostra part més creativa!!!

Allí vam poder gaudir d’un munt d’activitats que ens havien programat, per tal de destacar-ne algunes, us volem explicar que vam poder fer un taller de banderoles i de decoració de bidons que ens van oferir des del punt d’informació i el vam realitzar a la plaça de l’església, lloc on després van quedar exposades durant tot el festival, també vam poder visitar als artistes que estaven començant a elaborar les seves creacions i ens van explicar els seus projectes, així com també veure un documental al cinema.

Des d’aquestes línies, volem agrair a l’Escola Ramon Gombal, al cinema Kursaal de Penelles i a l’Ajuntament de Penelles per deixar-nos gaudir d’aquesta jornada que potencia la creativitat i l’expressió artística. Llarga vida al GAR – GAR!!!

Finalment, us volem explicar que vam tenir la sort de conèixer en directe a l’IVAN EGEA, l’autor arbequí que estem treballant al llarg d’aquest trimestre a Educació Artística, així doncs, li vam poder fer una petita entrevista a través de diferents preguntes i ell també ens va explicar moltes coses sobre les frases que hi ha als seus murals. Gràcies per compartir el teu temps i la teva dedicació. Mireu que bé ens ho vam passar:

Fins aquí va donar de sí la nostra sortida a l’entorn proper d’un dels pobles dels centres de la ZER, així doncs, ens vam haver d’acomiadar i retornar tots cap a les respectives escoles, així sí, una mica satisfets.

Una abraçada,