Gaudim del CARNAVAL a la nostra ZER!!!

Hola Famílies de la ZER,

La setmana del 5 al 9 de febrer de 2024 vam celebrar la popular festa del Carnaval. Així tota la ZER es va engalanar i vam viure la festa de la gresca i la xerinola a tots els centres de la nostra ZER.

Explicar-vos que uns dies prèvis a la celebració d’aquesta festa tradicional, als tallers d’educació artística, vam anar elaborant la nostra disfressa de MIM i els seus complements, així doncs, vam realitzat un barret negre, una flor vermella per decorar la nostra samarreta i ens vam construir unes autèntiques samarretes de MIMS amb ratlles blanques i negres.

La festa va començar el dilluns a la tarda quan ens van arribar els reis carnestoltes a cada un dels centres de la ZER i aquests ens van repartir les ordres per les diferents classes, dimarts d’esportista vindràs i molt d’esport practicaràs, dimecres algun complement de terror et posaràs i molta por faràs, dijous una disfressa lliure lluiràs i molt de goig faràs, i divendres uns guants negres o blancs portaràs i així a la rua fred no passaràs.

Per concloure la festa, el divendres a la tarda, després de dinar, ens vam posar totes les disfresses de mims i els seus complements amb tot el que ens havíem construït nosaltres mateixos. Així va ser com vam poder realitzar una bona rua per tots els carrers de Castellserà, Penelles i Bellmunt d’Urgell, acompanyats de tota la comunitat educativa on a través de la música vam poder gaudir plenament!!! Un cop arribats al punt final de la rua, tot l’alumnat va fer uns moviments típics de mims que havien preparat des de l’Àrea de Música. Volem agrair a les nostres AFA’s per col·laborar amb nosaltres i que ens oferissin un berenar tant bo que va ser el punt final de la celebració.

A continuació, podeu veure una pinzellada de les rues de cada poble:

• Escola El Terrall – Castellserà

• Escola Ramon Gombal – Penelles

• Escola Sant Bartomeu – Bellmunt d’Urgell

Des d’aquestes línies, volem agrair la participació a la festa del Carnaval durant tota la setmana, la presència de familiars, amics i amigues al llarg de la rua pels carrers dels pobles, als Ajuntaments dels municipis per col·laborar i a les AFA’s per acabar d’endolcir-nos la tarda a tots i totes.