Fem Street Art!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Dins de l’àrea d’artística, aquest 3r trimestre tot l’alumnat de la ZER hem estat treballant l’Street Art.

Vam començar fent una visita al Gar-Gar de Penelles, on vam fer una ruta pels diferents murals del poble i vam conèixer a l’autor internacional Jorge Gerada, que ens va fer una introducció a la seva obra i ens va ensenyar el mural que estava pintant a l’entrada de Penelles venint de Linyola. Podeu veure’l a la seva web  https://www.gerada-art.com/

A les següents sessions, vam confeccionar trencaclosques a partir d’obres del Gar-Gar i cada alumne/a va pintar-ne un tros al seu gust i després els vam ajuntar per formar el mural complert.

També van fer retrats amb la tècnica ‘collage’, on cadascú va poder utilitzar una part de la seva cara i acabar la composició amb parts de la cara dels companys o d’imatges retallades de revistes.

Per últim, vam fer Street Art a l’escola, on amb cartrons reciclats simulant la paret, l’alumnat per torns i al ritme de la música, va anar pintant lliurement per crear una obra totalment espontània: el nostre Street Art particular!

A continuació, podeu veure el recull d’imatges:

Esperem que us agradi ja que hem pogut aprendre un munt de coses sobre aquest art.

Fins aviat,