El CM de la ZER assisteix a la Trobada Esportiva!!!

Estimades Famílies del Cicle Mitjà,

El passat dimecres, 3 de maig de 2023, tot l’alumnat del Cicle Mitjà de la nostra ZER va participar a la trobada esportiva d’escoles rurals que va tenir lloc a Balaguer.

Durant el matí, hem practicat en diferents zones jocs per activar i moure el cos a través de jocs: estirar la corda, 3 en ratlla, el cementiri, bitlles catalanes, …

Al final del matí, ens vam poder fer una fotografia de tots els assistents a la trobada.

Havíem de recuperar energies, així doncs, vam anar a dinar tots junts al camp de futbol municipal de Balaguer.

Us deixem amb el recull d’instantànies de la jornada:

Us diem que ha estat una jornada molt profitosa i que ens ha servit per donar-nos compte que fer activitat física és saludable.

Fins la propera,