Celebrem la castanyada!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Divendres 28 d’octubre, a l’Escola Ramon Gombal, l’alumnat va realitzar una manualitat de Halloween a la classe d’anglès. A més a més, vam poder gaudir de les disfresses de Halloween on vam poder compartir amb els companys/es de l’Escola Sant Bartomeu. Va ser terrorificament divertit!!! Afegir que l’alumnat de la Llar també van poder fer una manualitat de la castanyera!!!

A l’Escola el Terrall, durant la tarda, vam celebrar la popular festa de la Castanyada. Cada grup tenia assignat crear les seves pròpies paperines de paper. Vam començar la tarda amb la sessió d’artística on vam pintar unes imatges amb aquarel·les per tal de decorar l’escola. Un cop finalitzada l’activitat, molt ben disfressats de castanyeres i castanyers, ens vam menjar un bon grapat de castanyes ben torrades que ens van preparar l’ AFA. Tot seguit vam gaudir d’una estona d’esbarjo i disbauxa mentre cantàvem, ballàvem i jugàvem al ritme de la música. Dels més petits als més grans vam gaudir de la festa i desde l’escola volem agrair la vostra col·laboració!

A l’Escola Ramon Gombal, per la tarda, van sortir al davant de l’escola, on l’alumnat van ballar una dansa de Tardor i després van menjar castanyes que ens van coure les famílies de l’AMPA. Gràcies AMPA per la vostra col·laboració!!!

A l’Escola Sant Bartomeu, per la tarda, ens vam disfressar de castanyers i castanyeres i vam fer la celebració tradicional d’aquesta data.

L’alumnat van ballar una dansa de Tardor que van preparar des de l’Àrea de Música i després van menjar unes castanyes ben torrades gràcies a la col·laboració de la nostra AFA. Des d’aquestes línies, volem agrair la vostra col·laboració!!!

A continuació, podeu veure el recull d’imatges del que va donar de sí la celebració als 3 centres de la ZER:

Bona castanyada a tothom, famílies!!!

Fins la propera,

L’Equip Docent de la ZER Espernallac!!!