Celebrem el CARNAVAL a la ZER!!!

Hola Famílies de la ZER,

La setmana del 13 al 17 de febrer de 2023 vam celebrar la popular festa del Carnestoltes. En motiu del 25è aniversari de la nostra ZER ens vam disfressar d’un superheroi/heroïna anomenat  l’Espernallet i l’Espernalleta.

La setmana prèvia, a l’àrea d’artística, vam elaborar les lletres de la capa i la samarreta (les lletres Z i E) i, a més a més, cadascú va decorar el seu antifaç.

La festa va començar el dilluns a la tarda quan l’Espernallet i l’Espernalleta ens va repartir les ordres per les diferents classes, dimarts una capa portaràs i un superheroi semblaras, dimecres els braços de color groc ben guarnits et posaràs, dijous les cames de color groc lluiràs i molt bé t’ho passaràs, i divendres un pentinat original per celebrar el Carnaval.

A continuació, podeu veure el recull de les consignes dels centres de la nostra ZER:

Per acabar la festa el divendres a la tarda ens vam disfressar d’Espernallets i Espernalletes amb tots els complements que havíem portat durant la setmana i vam sortir pels carrers de Castellserà, Penelles i Bellmunt, acompanyats de les famílies, amics i amigues, música i molta disbauxa fent una rua de Carnaval. Un cop vam arribar al punt final de la rua, tot l’alumnat de l’escola ens va oferir una batucada que havien preparat a l’àrea de música. Un cop finalitzada la batucada, les diferents AFA’s ens van oferir berenar per a tots i totes!

A continuació, podeu veure una pinzellada de les rues de cada poble:

• Escola El Terrall – Castellserà
  • Escola Ramon Gombal – Penelles
  • Escola Sant Bartomeu – Bellmunt d’Urgell

Des d’aquestes línies, volem agrair la participació a la festa de Carnestoltes durant tota la setmana, la presència de familiars, amics i amigues al llarg de la rua pels carrers dels pobles, als Ajuntaments dels municipis per col·laborar i a les AFA’s per acabar d’endolcir-nos la tarda a tots i totes.