Assistim al certamen de lectura escolar VEU ALTA!!!

Ep, Famílies de la ZER,

Us volem fer saber que el passat dia 28 de febrer de 2023, l’alumnat del Cicle Superior de la ZER ens vam desplaçar a Balaguer per tal de participar activament dins del Certamen de lectura escolar en veu alta, on es duia a terme la semifinal i on vam tenir representants a les categories dels “Grumets vermells”, dels “Grumets verds” i de la categoria de “Timoners”.

Exposar-vos que va ser una passada i que vam gaudir molt d’aquest certamen i de l’ambient que si va respirar. Així com també vam passar una bona estona a través de la lectura.

Afegir que estem molt il·lusionats d’explicar-vos que una alumna de la nostra ZER s’ha classificat per la final territorial que es durà a terme a Tàrrega i que des d’aquestes línies la volem felicitar per l’esforç que va dur a terme i l’èxit aconseguit!!! Enhorabona!!!

Per la tarda, també vam poder gaudir de les instal·lacions de la Biblioteca Municipal Margarida de Montferrat, on l’alumnat van veure com funciona una biblioteca, com es pot buscar en el catàleg de les biblioteques i a més a més van poder endur-se en préstec aquells llibres que els hi van cridar l’atenció per llegir-los des de casa amb el seu propi carnet.

A continuació, podeu veure el resum de la jornada:

Exposar-vos que va ser una sortida molt profitosa i que vam aprendre molt de l’hàbit lector.

Esperem poder seguir millorant cada dia una mica més tot llegint!!!

Una abraçada,