Anem de colònies amb P5 i CI!!!

Estimades Famílies de P5 i de Cicle Inicial,

Us volem explicar que l’alumnat de P5 i del Cicle Inicial de la nostra ZER, hem anat de colònies a Can Roviralta, als Hostalets de Pierola, on hi ha situat el centre de restauració i interpretació paleontològica (CRIP).

Al llarg de la nostra estada hem pogut compartir i conviure amb els/les companys/es de les escoles de la ZER i realitzar un munt d’activitats diferents entorn de la paleontologia. Algunes activitats que hem dut a terme ha estat descobrir l’entorn proper de la casa de colònies, també hem pogut visitar el museu del CRIP, dur a terme una activitat de les petjades d’animals i, finalment, hem pogut experimentar i descobrir alguns ossos com si estiguéssim en un autèntic jaciment. Quina passada va ser i que divertit ens ho vam passar!!!

A continuació, us deixem un breu resum de la nostra estada:

Esperem que sempre tingueu un record ben viu i hagueu gaudit de l’estada.

Dir-vos que l’Equip Docent de ben segur que no ho oblidarem!!!