1. Aina

Hola Zer!
    Sóc l’Aina de Preixens de la classe dels grans. A mi em va agradar molt l’excursió de Puigverd d’Agramunt. Al matí, quan vam arribar allí vam esmorzar al pati de la seva escola que era bastant gran. Després, vam jugar una estona curta, però que ja va ser divertida. Aleshores, els de cicle superior i 3r, vam anar a fer un taller de compostatge. Més tard, vam entrar a dins les classes i vam escoltar i fer preguntes a Lancy Dodem. Més tard, vam fer unes activitats de sons, per tot el poble de Puigverd. Llavors, vam dinar també al pati de l’escola, i quan vam acabar vam jugar una estona. Jo vaig jugar al cementiri amb d’altres nens i nenes que també volien jugar. Al cap d’una estona, vam tornar a entrar a la classe dels petits de Puigverd i aleshores, vam escriure, dibuixar i pintar el que vam fer dels jocs dels sons. Quan vam acabar, vam tornar a sortir a fora i vam tornar a jugar, però aquella vegada vam jugar a fet i amagar. Quan eren més o menys dos quarts de cinc, vam sortir de l’escola i vam tornar a les nostres escoles: a Ventoses, a Butsènit i a la nostra escola la de Preixens,
    Fins a la següent sortida!!
    Adéu!!

2. Marc :)

Hola nens/es
    Soc el Marc de Preixens, i ara us explicaré que tal va anar l’excursió.
    Em va agradar quan va vindre el Lancy perquè em feia il·lusió veure una persona de l’ Índia.
    També em va semblar divertit Cerca de sons amb els companys d’altres escoles i la professora Noemí.
    També m’ho vaig passar molt bé quan vam fer joc lliure i vam jugar a futbol.
    Fins aviat!!!:) 🙂

3. Sandra

HOLA!!!!!
    A mi el que més em va agradar més va ser quan vam anar a parlar amb Lancy Dodem.
    Va ser molt interessant. Em va sorprendre que ens va dir que per Nadal només regalen regals als nens i a les nenes no .
    Al pati vam jugar a matar conills i a atrapar.
    Vam anar a fer un petit compost amb fulles, papers…Més tard vam fer equips i ens van dir preguntes i l’ equip que contestava bé era el que guanyava aquella ronda. Espero que a vosaltres també us hagués agradat!
    ADÉU!!!
    Sandra

4. Albert

Hola! el que em va agradar més va ser quan vam fer el compostatge, després la gran visita del Lancy Dodem i per últim la caça de sons. També perquè va ser la trobada a la nostra escola. Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Dennís

Hola! Sóc el Dennís. El que em va agradar més va ser que va venir el Lancy Dodem.
    També caçar sons i jugar amb els amics de la ZER.

Adéu!!!

6. Mariona ?

Hola nens i nenes de la ZER !!!
    A mi una de les coses que em va agradar més va ser quan vam anar a parlar amb el Lancy Dodem perquè ens va explicar coses que no sabíem. Quan vam tenir l’ estona lliure vaig jugar a futbol i desprès a matar conills i al cementiri.
    La segona cosa que em va agradar molt va ser que la Sandra i jo ens vam amagar de l’Abril i l’Aroa darrera de les jaquetes i les motxilles.

7. Alejandro

Holaaa!!!!! sóc l’ Alejandro. El que més em va agradar és que vam pintar els contenidors i vam dibuixar . Jo vaig pintar amb l’ Aimar. Adéuuuuu zer!!!!!

8. Rosi

Hola!!! Em dic Rosi. Quan vam arribar a l’ excursió, vam trobar a l’ Aimar i vam trobar a la Leire. També vam caçar sons.
    Adéu!!!

9. Aina

Què tal ZER El Sió?

“El compostador” que vam fer va ser molt interessant!
    L’explicació del Lancy Dodem em va agradar molt.
    El meu grup i jo vam caçar molts sons.

La meva nora és un 10!

10. Gerard

Hola escoles!!!

El taller de reciclatge va ser interessant.
    Va ser molt divertit conèixer a un home de l’Índia!
    La caça de sons va ser sorollosa, però divertida.

La meva nota és un 10 😉 😉

11. Erik

Hola ZER El Sió, 😉 😉

Al taller de reciclatge vaig aprendre molt.
    Amb el Lancy Dodem vaig conèixer moltes coses d’Indià.
    La caça de sons em va agradar, perquè era xulísima!

La meva nota és un 10!!! 🙂

12. Martí :)

Hola nens i nenes!!! 😉

A mi, el taller de reciclatge va ser molt divertit i vaig aprendre molt.

A nosaltres, el Lancy Dodem ens va dir moltes coses interessants sobre l’Índia.

La caça de sons va ser molt divertida.

La meva nota és un 10!!! 😉 🙂 😉

13. Iris

Hola ZER,

El taller de reciclatge va estar bé!
    El Lancy Dodem ens va parlar de l’Índia.
    La caça de sons va ser molt xula.

La meva nota és un 10!

14. Izan

Hola nens i nenes de la ZER,

Em van agradar les preguntes del taller de reciclatge!!!
    El Lancy Dodem ens van explicar que de petits s’havien de casar,
    La caça de sons va ser molt interessant!
    Adéu espero que os hagi agradat!!!
    La meva nota és un 10! (: (:(;

15. Ian

Hola escoles!!! 😉

Al taller de reciclatge ens van donar molta informació!!

El Lancy Dodem va tenir la sort que Vicente Ferrer el va acollir!!!

Al meu grup de caçar sons ens va llepa un gosset!! 🙂

La meva nota és un 10 🙂 😉

16. Ferran

Hola ZER,

El so de l’escombra és el que més em va agradar.

Al taller de reciclatge vaig aprendre molt.

Vaig aprendre el que era un rangoli de l’Índia.

17. Dario

Hola zer.

El taller de reciclatge va ser xulíssim!

Em va interessa el que va dir el Lancy

Em va agradar el soroll de la …TOTS!

La meva nota és un 10;););)

18. Isabel

Hola amics i amigues 😉

Les explicacions del compostatge van ser interessants!

Em van agradar les explicacions del Lancy.

La caça de sons va ser genial! Espero que us hagi agradat a vosaltres, també! 🙂