“L’avaluació ha de ser el motor de l’aprenentatge, atès que d’ella depèn tant el què i com s’ensenya, com el què i com s’aprèn”. Neus Sanmartí.
“L’avaluació hauria de ser un punt d’avituallament on cada alumne pugui trobar el que necessita.” Jordi Domènech
Biblioteca instruments d’avaluació.
La retroacció amb l’alumnat.
Fitxa per avaluar les actuacions de la Programació General de ZER (PGZ).
Miguel Ángel Santos Guerra
Evaluar com el corazón.
https://mas.laopiniondemalaga.es/blog/eladarve/
https://blocs.xtec.cat/19jornadaxarxacb/
Neus Sanmartí.
https://agora.xtec.cat/zerelsio/general/lescola-a-distancia-ens-preocupa-com-aprendre-o-com-avaluar/
Phelippe Perrenoud
https://www.tresorderecursos.com/repensar-avalaucio
https://www.tresorderecursos.com/instruments
https://www.tresorderecursos.com/instruments-compartir-criteris
NORMATIVA
RECURSOS
https://natibergada.cat/avaluacio-competencial-i-instruments-avaluacio/
http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/xarxacb/avaluarperaprendre/
http://csda.gencat.cat/ca/arees-actuacio/avaluacions-consell/
https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/curriculum/inf_pri/cape/aval/index
https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/materials/csre/matprj/avaluacio/index
Per què és tan important el feedback?
https://drive.google.com/file/d/1inUMd86tL_GgjBmcA47Lcz79bpliCUOx/view
https://drive.google.com/file/d/1hCs0KTZgwT9C6K-HBhZvU3LL9myy74b3/view