Taller de creació narrativa

La regidoria de cultura de l’Ajuntament d’Agramunt va convidar a l’alumnat de 6è de la nostra ZER a participar en el taller de creació narrativa que es va dur a terme, el dijous 4 de febrer, a l’Escola Macià Companys, a càrrec de la escriptora, Mireia Broca.

La Mireia ens va explicar que cal ser observadors, coherents, que cal fer-se preguntes a l’hora d’escriure. Les idees les hem d’organitzar. Les eines que tenim són la nostra ment i les paraules. Ens va donar un consell, les idees no les hem d’acumular, s’ha d’anar al gra.

Vam escoltar la cançó Banda de Rock de Manel i en ens vam fer preguntes com: Què li va passar a la banda?, Per què ho van deixar?, Segueixen en contacte?, Els hi agraden les coses que fan els altres?…. A partir d’una pregunta ens pot sortir el fil d’una història.

foto de Ajuntament d'Agramunt.

Des d’aquí volem donar les gràcies a l’Ajuntament d’Agramunt, va ser una activitat molt enriquidora!

1. Martí

Hola,

Jo m’ho vaig passar molt bé vaig veure els amics i vaig aprendre moltes coses.

També vam escoltar una cançó titulada (Banda de Rock) era molt bonica.

La meva nota és un 10!!! 😉 🙂