24 comentaris

1. CLASSE DELS PETITS DE PUIGVERD

JANA: HEM ANAT A CAMINAR I HA SIGUT MOLT XULO, PERQUÈ TAMBÉ HEM ANAT AL PARC.

DARIA: HEM CAMINAT I HEM ANAT AL PARC.

JORDI: EM VA AGRDAR MOLT, UN ALTRE DIA PODEM ANAR EN BICI.

MERCÈ: ENS VA ACOMPANYAR EL PADRÍ DE CASA MEVA.

JOANA: VA VENIR LA MAMA A CAMINAR UNA ESTONETA.

LAIA: VAM CAMINAR MOLT

2. XÈNIA

XÈNIA: hola ZER em va agradar molt la caminada, van venir el padrí de la Mercè i la Jana, també la mare de la Joana i la Laia, i la padrina de L ‘Albert.
    🙂 🙂 🙂

3. Albert

Hola a mi em va agradar molt, sobretot perquè vaig aprendre coses noves del panís, del raïm… també vaig conèixer a un gos. I vam tornar a l’escola vam caminar molt 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 :):) 🙂

4. Xavi

Xavi: la caminada va ser molt divertida, vam començar amb tres persones convidades, vam començar passant per la muralla, vam seguir recte fins que vam arribar a la carretera de darrere del poble, llavors vam girar a la dreta i vam anar fins baix de tot, després vam tornar a girar a la dreta fins que vam arribar al parc, llavors els petits es van quedar allà i nosaltres vam continuar fins els camps de panís, allà vam agafar una panotxa i un gira-sol, llavors vam tornar a l’escola i vam ensenyar als petits la panotxa i el gira-sol.

5. Aina

Hola!
    Va ser una caminada espectacular! Va ser molt divertida!
    Al principi, ens pensàvem que no vindria ningú, però al final, van venir dues mares, la meva, l’Anna, i la mare del Leo, de la llar d’infants, la Cristina.
    Al sortir de l’escola, per fer la caminada, vam passar un tros per la carretera, i després, vam seguir per un camí. Vam passar per davant de l’església, del castell i també per davant de casa meva. Vam passar per davant d’un prat i vam veure gossos voltant pel carrer, i als més petits de tots els van fer molta gràcia. Vam seguir tirant recte i hi havia una pendent, des de dalt, se sentia el soroll de les vaques, i els buixits del gossos. Va ser molt divertit! Al tornar cap a l’escola, va ser com una sessió fotogràfica, perquè ens feien moltes fotos.
    Va ser molt divertit!
    Adéu Zer!

6. Rosi

Hola! Em dic Rosi. Us explicaré que vam fer una caminada per Preixens. Vam passar per una granja i ens vam trobar una casa derruïda. També ens vam trobar un.parking. La mare de l’Aina i de l’ Abril i la mare del Leo també van venir. Vaig estar molt contenta perquè vam passar per casa meva.

7. Naomi

Hola! em dic Naomi i us explicaré la caminada per Preixens. Em va agradar per que vam passar per la casa d’una amiga i per casa meva. La Rosi, l’Alejandro i jo vam recollir moltes llavors d’una flor que plantarem a la primavera.

8. Alejandro

Hola! la caminada va ser genial. Van venir dues mares i vam passar per gairebé tots els carrers de Preixens. També vam recollir llavors per plantar a la primavera.

9. Gerard

Hola a tots,

Sóc el Gerard, ara ús explicaré el que vam fer a la caminada de Butsènit. Quan sortíem de l’escola van venir tres convidats la Lídia, la mare del Dario i els padrins de l’Ian, el Ramon i la Ma. Carmen. Primer ens vam reunir tots a la plaça i després al parc de la Salut. Allà alguns petits es van quedar, mentre que la classe dels grans vam anar dirigits al Camí de Montclar, vam trobar ossos!

10. Izan

Hola companys i companyes,

La caminada a Butsènit! Jo solsament vaig poder fer el tram final, era pel camí de Montclar, que hi ha unes roques molt grans. Per allí vam jugar i alguns menjaven ametlles, que ens les vam trobar en un ametller, les obríem amb una pedra. I cap a l’escola, allí els de CI/CM van fer català i els de CS francès.

Va ser superdivertit!

La meva nota és un 10 🙂 😉 😉 😉 😉

11. Biel

Hola nens i nenes?

Pel camí vam anar a les roques, allà vam trobar pintures antigues i ossos. Ens ho vam passar molt bé!

12. Ferran

Hola ZER,

Sóc el Ferran. A la caminada ens ho vam passar molt bé. És la primera vegada que ho fem! 😉
    Ens vam fer moltes fotografies i també va venir la mare del Dario, la Lidia, i els padrins de l’Ian.

Vam anar al camí de Monclar, de l’escola vam anar a l’església i ens van fer una sessió de fotos.

13. Aina

Què tal esteu ZER El Sió?

El dimecres 18 de setembre, vam anar a fer una caminada.
    De convidat sol van ser dos, però al menys va ser alguna cosa. Van ser els padrins de l’ Ian, la Ma. Carmen i el Ramon. També la mare del Dario la Lidia.

Primer vam anar a la plaça a fer-nos unes fotos. A continuació ens vam dirigir al pàrquing del camp de futbol. Després vam travessar la riba del Sió, i vam arribar a l’altre costat. Llavors vam anar direcció al parc de la Salut. Allà vam decidir a on anàvem i vam escollir anar a les roques.

Més tard, vam trobar ametllers i vam agafar unes quantes ametlles! Allà els petit van decidir si continuaven o no. Sol un va continuar, el Cesc.

Vam arribar a les roques i allà no vam parar de saltar i jugar! Després vam tornar cap a l’escola i vam anar al pati a esmorzar. A continuació l’ Izan i jo vam fer francès i els altres català. Llavors vam anar a dinar i aleshores vam fer una tarda normal i corrent.

La meva nota és un 10! 🙂

14. Dario

Hola amics i amigues?

A mi el que em va agradar més va ser quan vam anar a les roques! I el segon, va ser quan vam anar a les coves, direcció al camí de Montclar. Va marxar la meva mare, la Lidia. Ella ens va acompanyar fins allà.

La meva nota es un 10. 😉

15. ian

Hola escoles,

Vam anar al camí de Montclar i van venir els meus avis. Això em va agradar molt! De l’escola vam anar a la plaça i ens vam fer moltes fotografies.

Després vam anar al parc.

A l’arribar al nostre destí vam marxar a les roques i després vam anar a una altra, que li diem banyera i vam trobar molts ossos i em vaig trobar un barret de Piter Pan.

A l’arribar a l’escola vam esmorzar.

Ens ho vam passar pipa!

La meva nota és un 10.;)

16. Laia

Hola ZER El Sió,

El dia 18 de setembre vam anar a fer una caminada. Van venir dos avis i una mare. Ens ho vam passar molt bé. Vam anar a les roques, els nens petits es van quedar a mig camí.

17. Iris

Com esteu amics hi amigues?

Sóc l’Iris de l’Escola de Butsènit d’Urgell. Quan vam sortír vam anar per un camí per anar a la parada d’autobús i ens vam fer una fotografia i vam seguir el viatge.

Primer vam anar al parc i vam jugar una estona, a continuació vam deixar que els petits decideixin si continuar o parar de caminar. La Carme, la Dafne , l’Adrià, la Blau, l’Ot i el Samuel van decidir parar de caminar i el Cesc va voler seguir el camí. Després vam anar a un camí ple de pedres, després de caminar una estoneta vam trobar un ametller i vam agafar algunes ametlles i després d’una estona vam arribar a les roques i vam trobar uns quants ossos.Després vam tornar a l’escola. M’ho vaig passar molt bé. 😉

La meva nota és un 10.

18. Escola de Preixens

Som els petits-petites de Preixens.

Emma: em va agradar caminar pel poble. Vam agafar llavors d’una planta i les vam posar en un quadre.
    Ovidi: em va agradar molt la caminada i veure la cova.
    Ares: em va agradar molt perquè vam passar pel castell.
    Janna: vam collir llavors i no vam contaminar la terra amb els cotxes.
    Unai: vam sentir el soroll de les vaques i em va agradar molt.
    Cristina: em va agradar donar una volta pel poble.

Va ser molt divetit i ens ho vam passa molt be.

19. Petits/es de Butsènit

Ens va agradar molt fer la caminada. Vam passar per la cova, l’església, el parc, … i els més petits/es vam acompanyar un tros al grans que anaven fins a les roques. Els de primer van poder escollir si volien acompanyar els més grans i els altres vam esmorzar pel camí. Mentre esmorzàvem uns gats ens van venir a veure. Molt divertit!