1. Sandra

Hola!sóc la Sandra. Al mati, vam posar-nos la disfressa, vam agafar la nostra parella i vam anar al pavelló. Quan ja vam ser allà, ens vam sentar a terra en una rotllana i ens van portar la xocolata amb melindros. ESTAVA BONISSIMA!!!
    Quan vam acabar, vam anar a ballar però alguns nens\es es van quedar am els nens de la llar d’infants. Això no em va agradar perquè eren les meves amigues.
    A la tarda vam fer una enquesta musical i ens va tocar un home que ens va deixar pujar a casa seva perquè tenia moltes coses de musica.
    Adéu!!!

2. Alejandro

Hola em dic Alejandro. Em va agradar jugar amb el Aimar a l’excursió. Em va agradar veure la Xurripampi i també que el Aimar vingués a la nostra classe. A la tarda vam preguntar a la gent l’enquesta musical el
    que no em va agradar es ballar.
    Adeu !!!!

3. Abril

Hola! sóc l’Abril. El que em va agradar més va ser fer el pregó (atenció atenció es fa saber…).
    També em va agradar està al pavelló. Vam anar a fer una enquesta pels carrers de Preixens i hi havia una casa plena de discs de música i de samarretes de música.
    Adéu!!!

4. Marc

HOLA XURRINENS/ES.
    Per començar el Carnaval 2019, ens vam posar les disfresses. Aquest any no anàvem maquillats. Els de la guarderia anaven de color blau, cicle inicial anava de color groc, cicle mitja anava vermell i cicle superior anava de color verd! 🙂
    Més tard, vam pujar a l’autocar i cap a Agramunt! Tot seguit vam anar a la plaça del Pou. Allí vam esperar als altres i vam anar cap al Pavelló esportiu d’Agramunt. A l’ entrar, vam esmorzar i en acabar vam jugar molt i molt!
    Quan va passar una bona estona de saltar i jugar, vam anar cap a Preixens.Vam dinar i vam jugar tots i totes. Tot seguit, vam anr a fer un pregó. Per finalitzar vam anar a fer enquestes musicals per Preixens.

UNA EXCURSIÓ PER REPETIR!! 🙂 :/

5. ROSI

Hola! Em dic Rosi. A mi el que em va agradar mes és que vaig veure a una amiga meva d’Agramunt. A més, vaig veure la XURRIPAMPI i el Rei Carnestoltes i els dominós. A la tarda, vam fer una enquesta musical.
    ADÉU!!!

Hola, Zer el Sió!
    Sóc l’Aina de la classe dels grans de Preixens. A mi l’excursió em va agradar molt, m’ho vaig passar fenomenal! També, vam anar per Preixens, pel nostre poble i vam fer una enquesta sobre els gustos musicals de la gent que vivia allà mateix. Vam fer el pregó el dia anterior. Ens ho vam passar fenomenal! Super bé! Va ser un dia ple d’aventures i emocions!

7. Naomi

Hola em dic Naomi el que em va agradar va ser veure a la Xurripampi i al Carnestoltes . A la
    tarda vam fer la enquesta musical em va agradar.
    Adeu!

8. Sergi

Hola Zer! Em va agradar jugar a futbol i fer l’enquesta musical. També em va agradar quan ens va fer portar pijama i anar tot de blau perquè ens tocava educació física i no calia buscar una samarreta diferent.

9. Albert

HOLA Zer el sió, pares i mares! Me va encantar anar al carnaval, em va agradar ballar i jugar amb els amics. L’enquesta no em va agradar tant però estava bé, m’ho vaig passar bomba. Per a mi de moment és la meva excursió preferida de totes les que hem fet. ADÉU!!!!!

10. XÈNIA

Hola zer!!! Em va agradar molt el Carnaval perquè la Noemí em va deixar portar un dinosaure blau i també em va agradar portar el pijama i el dia d’anar vestits de blau.

11. Xavi Carbó Martínez

Hola! Em dic Xavi. A mi em va agradar veure els nens d’Agramunt que jo coneixia i jugar amb ells durant una bona estona, però el que més em va agradar van ser dos coses: La primera va ser els disfresses de les altres Escoles i el nostre com no. La segona va ser que vam anar a Preixens a fer una enquesta però abans de començar vam fer una crida dient (atenció atenció els informem que…) El meu grup vam fer parar un cotxe que va dir: D’acord però ràpid. Després de cinc preguntes es va animar i ens va dir moltes coses.

12. Petits/es Escola de Butsènit

Ens ho vam passar molt bé!
    Moltes gràcies Xurripampi i rei Carnestoltes per convidar-nos.
    La xocolata estava molt bona, ummmm!!!
    La disfressa era molt guapa.

13. Ian :)

Hola escoles!
    Aquestes són les coses que em van agradar més:

La coca amb xocolata estava molt bona .

La crida que van fer les nenes de Preixens .

L’enquesta va ser molt divertida.

La meva nota es un 10 🙂 😉

Hola amics i amigues,

El dia de Carnaval vam anar a Agramunt i ens ho vam passar molt bé.

Nosaltres ens vam disfressar de directors d’orquestra. Era una disfressa bastant divertida.

Després vam anar a Preixens a dinar i llavors vam fer grups i vam anar a fer enquestes musicals, això va ser molt divertit.

La meva nota és un 10!

15. Dario

Hola nens i nenes!

Em var agrada la ruta.

Després vam esmorzar.

Vam arribar i vam dinar. A la tarda vam fer una enquesta musical pel poble.

La meva nota és un 10;);)

16. Izan;)

Hola ZER.:)

Sóc l’Izan.

Les disfresses eren super divertides, em va agradar molt veure el rei Carnestoltes i la Xurrripampi.

També em va divertir molt anar a fer les enquestes musicals.

La meva nota és un 10 😉 🙂