XIII Trobada Esportiva d’Alumnat de CS d’Escoles Rurals de la Noguera

Un curs més, els alumnes de cicle superior de la ZER han tingut l’oportunitat de trobar-se a Balaguer amb altres nens i nenes d’escoles rurals de la Noguera, per conviure unes hores i practicar diferents esports.

9 alumnes de la ZER, acompanyats de 2 mestres, van poder gaudir d’activitats com: NATACIÓ, DODGEBALL, BÀDMINTON, ZUMBA, ULTIMATE, BÀSQUET i KORFBAL.

Moltes gràcies a la gent que ho ha organitzat, als col·laboradors i a les col·laboradores i als  participants.

Ha estat una jornada fantàstica!

1. LMV

La trobada esportiva va ser molt divertida, també vaig conèixer altres nenes d’altres escoles, molt divertides i amables.

😁👌

2. BSV

A mi la trobada esportiva em va agradar molt i el joc que vaig trobar més divertit va ser el dog ball. Al ball de zumba vaig riure molt!

Adéu!!!🤾‍♀️🤾‍♂️🤸‍♂️👍👍

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *