Trobada a Butsènit

L’oca del reciclatge.

Amb aquesta activitat lúdica i col·laborativa, dins del Pla de Suport de l’Educació de l’Urgell, la Mar ens va induir a repassar el vocabulari bàsic del reciclatge i a pensar en quina ha de ser la nostra actitud al respecte.

Ens vam avançar a la celebració del 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient!

Una manera d’aprendre, jugant! Gràcies Mar!

Visita de la Maria Carme Roca.

Més imatges. A sobre de les imatges més!

Una oportunitat de poder gaudir de l’escriptora, de la que els nostres nens i nenes han llegit algunes obres durant el curs; dins del programa Lletres a les aules.

Va resultar una xerrada i una entrevista molt interessant. Una manera genial d’incentivar a l’alumnat a llegir i escriure.

Gràcies Maria Carme, pel teu temps i les teves paraules!

Entrevista a l’escriptora.

Properament les respostes.

Prehistart

Més imatges. A sobre de les imatges més!

Una exposició itinerant que podem trobar a les antigues escoles de Butsènit.

Hem pogut conèixer més coses de la pintura rupestre i localitzar, la que es troba prop de nosaltres.

Els/les més menuts van poder gaudir d’aquest tipus d’art, realitzant un mural. Mireu que bonic els hi ha quedat!

Agraïm a la Rosa Amigo les seves explicacions!

Exposició de vehicles en miniatura.

Aprofitant que érem a les escoles velles, vam anar a l’antic pis dels mestres per gaudir de la visió de tot tipus de transports en miniatura.

Ens va encantar!

El llibre, “La séptima hija del pescador“.

Més imatges. A sobre de les imatges més!

La Rita Macías ens va apropar al mar i ens va fer reflexionar sobre quin ha de ser el nostre paper per a la conservació del nostre planeta, aprofitant la publicació del seu llibre i a que durant aquest curs, els Objectius de Desenvolupament Sostenible, han estat el fil conductor.

Una incentivació a la lectura d’aquest llibre i a recolzar els ODS, en particular el 14.

Els nostres agraïments, Rita!

Altres moments.

Ordre del dia.

1. ccc

Hola ZER,
    El joc de l’oca del reciclatge va ser molt divertit.
    Gràcies a la Maria Carme Roca vaig llegir nous llibres i em va signar el meu.
    L’exposició prehistart em va semblar molt interessant.
    I per últim el llibre de la Rita “La séptima hija del pescador” em va agradar molt, perquè vaig aprendre moltes coses.

La meva nota és un 9,5.

2. ISH

Hola companys i companyes,

A mi la trobada em va agradar molt, el joc de l’oca va ser molt divertit.
    La visita de la Maria Carme Roca em va agradar.
    Llàstima que abans de dinar me’n vaig haver d’anar al metge.
    La meva nota és un 100!!!

3. OTM

Hola ZER!!!
    M’ho vaig passar molt bé a la trobada! El que més em va agradar va ser l’exposició de cotxes antics i jugar amb els company de la
    ZER.
    El joc de l’oca del reciclatge no em va interessar gaire, perquè ja savia les coses.

4. BSV

Hola ZER,

A la trobada del dia 2 de juny m’ho vaig passar molt bé, sobretot a l’exposició de vehicles a l’escola vella. L’oca del reciclatge no em va agradar molt, al prehistart el que més em va fer riure va ser el vídeo. Lo de la Maria Carme Roca va ser molt interessant, i amb l’explicació de la Rita em va agradar molt.

Adéu 😀😀

5. LMV

Hola companys i companyes !!!!!!!

El divendres 2 de juny va ser un dia molt divertit, però hi alguna cosa a millorar; L’oca del Reciclatge va ser una mica avortida. L’entrevista a la Ma. Carme Roca va ser força divertida, ella ens va explicar anècdotes de la seva vida i algunes eren divertides. A la tarda quan vam anar a veure lo del Prehistrart va estar bé, llàstima que no vàrem fer l’activitat de fora, però sí que vam poder veure l’exposició de cotxes. la visita de la Rita va ser divertida; perquè ens va fer fer activitats molt entretingudes.

M’ho vaig passar molt bé amb tots els meus companys!!

Adeu i bon estiu 🕶

6. CSH

Hola ZER,
    Em va agradar molt la trobada a Butsènit, el
    el que més va ser l’oca del reciclatge i la visita de la Rita,
    que ens va explicar una mica el llibre que ha escrit, La séptima hija del pescador.
    L’exposició Prehistart també em va agradar, el vídeo va ser molt divertit.
    La meva nota és un 💯

7. FTT

Hola ZER,

La trobada a Butsènit em va agradar molt, el que més em va agradar, va ser els cotxes i el prehistart.

La meva nota és un 10.

8. AGT

Hola ZER
    El joc de l’oca del recicatge em va agradar molt i vaig aprendre coses noves. A l’exposició Prehistart també vaig aprendre que hi ha coves a la meva comarca, que no coneixia. Em va agradar la visita de la Maria Carme Roca, que ens va signar el llibre, Els MITJONS DE L’OGRE.

9. DSR

Hola ZER,

Em va agradar el joc de l’oca del reciclatge. Em va agradar una miqueta, també la visita de la Maria Carme Roca, perquè ens van firmar els llibres que havíem llegit. Al prehistart vam aprendre moltes coses, després vam anar a l’exposició de vehicles en miniatura, vaig veure molts cotxes, és molt xula. Per últim la mare de la DVM ens va parlar del seu llibre que es titula “La sèptima hija del pescador.”