Taller de prevenció del bullying escolar.

Avui la psicòloga, Neus Planell, ens ha impartit un taller per la prevenció del bullying escolar a l’alumnat més gran; a cadascuna de les escoles de la ZER. Aquesta activitat està dins del Pla de Suport a l’Educació que subvenciona el Consell Comarcal de l’Urgell.

Hem iniciat el taller parlant del què entenem per bullying. Després hem visualitzat alguns vídeos i hem reflexionat sobre el tema a partir d’unes preguntes.

Hem acabat realitzat una activitat força interessant per tal de poder gestionar la prevenció del bullying.

Totes les imatges.

1. Ludi

Es tant important la prevenció i educació en aquest sentit. Falta molta feina per fer encara i com a mare d’un nen diferent ens hem trobat varis cops amb situacions molt desagradables i hem fa pànic pensar que un dia haura d’anar a l’institut on no sabré que pasa i no sabré com el tracta la resta de nens

Hola companys i companyes

Moltes gràcies Neus per venir a fer-nos aquest taller.

Adeu, fins a la pròxima 👋👋👋👋👋👋

A mi em va agradar molt el taller, perquè la Neus ho va explicar molt bé i vaig aprendre moltes coses.

Adeu 😀😀