Sortida CM i CS, 3 de juny

Espais Naturals de Ponent.

La primera activitat que vam realitzar va ser la d’un bingo, per tal de fixar-nos en l’espai que ens envoltava.

Seguidament vam localitzar-lo en un mapa.

Vam fer anar la brúixola.

Després vam haver d’identificar imatges d’espais propers.

Vam poder conèixer les característiques més significatives d’alguns dels nostres ocells.

I relacionar ocell, alimentació i hàbitat.
Més imatges.

MOLTES GRÀCIES, MARTA! UNA ACTIVITAT GENIAL!

Taller de matemàgia.

Primer els adhesius amb els nostres noms.

Tot a punt!

Comencem!

S’havia d’esbrinar el truc!

La vareta ens va agradar molt!

Vam haver de fer càlcul mental amb rapidesa!

Activitats amb daus, calculadora, cartes…

Més imatges!

Per saber-ne més: https://sites.google.com/xtec.cat/matemagia/inici

MOTES GRÀCIES, TONI! UNES MATES, MÀGIQUES!

Taller de malbaratament alimentari.

Escoltem primer les indicacions.

Estris a punt!

Les primeres matèries. Vam conèixer i provar la garrofa!

Comença el procés.

Esmicolem el pa.

Batem els ous

Afegim la llet.

Ja ho tenim ben amassat.

Ho coíem!

Reflexionem sobre el malbaratament alimentari.

I el moment més dolç, la degustació!

Més imatges!

MOLTES GRÀCIES A LES MONITORES DE l’EIXARCOLANT!

UNA JORNADA MOLT BEN APROFITADA!

El dia 3 de juny vàrem anar a Montgai. Vam aprendre moltes coses, una d’elles és que hi ha un ocell que imita el soroll de la pluja i enganya als cucs, té com un sensor al bec i pot caçar molt bé els cucs. Va ser molt divertit! 😉 🙂

El dia 3 de juny vam anar a Montgai i vaig aprendre els espais naturals que hi havien i també tots els animals.

jo m’ho baix passar molt be a Montgai. Em va agradar tot, però sobretot el bingo,
    vaig aprendre moltes coses sobre els ocells. 😉 🙂

4. IRB

Hola companys,

Vull donar les gràcies al Toni, per haver-nos ensenyat els trucs de matemàgia. El que més em va agradar va ser el que va sortir el nostre company CSH (el de les cartes).

5. BFRC

estic molt content per aquella experiència, tots els trucs de matemàgia en van agradar, moltes gràcies Toni.

Hola amics i amigues,

després d’anar a Montgai, va venir el Toni, a fer-nos matemàgia. Va ser molt divertit, el meu truc preferit va ser el de saber el dia, mes i any que vas néixer.

Hi havia trucs impressionants. 😉 😉

Hola companys i companyes,

A l’arribar de Montgai vam fer un taller de matemàgia, el representant era en Toni, jo no vaig sortir en cap, però m’ho vaig passar molt bé.

El truc que em va agradar més va ser el que va fer la DAFSR (la taula dels números).

8. DAFSR

Hola ZER ,
    A mi em va agradar el truc que va fer l’ISH (el de la data de naixement). Moltes gràcies Toni!
    La meva nota és un 10.

9. DASR

Hola ZER

Al taller de mMtemàgia ens van ensenyar molts trucs i a mi em va donar el barret de mag i va ser molt graciós. 😂😂😂

Moltes gràcies Toni.

El truc que més m’ha agradat ha estat els dels daus.

em va agradar molt l’espectacle de matemagia del Toni. El truc que em va agradar més va ser
    el que vaig sortir jo. Era un truc que tenia que fer sortir els quatre asos, no ser com ho vaig fer, però em va sortir!
    Moltes gràciesToni

11. IRB

Hola escoles,

Em va agradar molt la magdalena feta amb pa sec. Em va semblar una gran idea, perquè no hi hagi tant malbaratament del menjar.

Hola companys i companyes,

La tarda del 3 de juny, van venir dues noies a fer-nos un taller de malbaratament alimentari. Vàrem fer una recepta molt bona, eren unes magdalenes fetes amb pa sec, llet, sucre, ou i podies triar si li posaves garrofes o poma, també podies deixar-ho sense res. Ho vam deixar entre 15 i 20 minuts al forn i després a cruspir-nos-ho tot.

Estava boníssim!!!! 🙂 🙂 😉 😉

Hola amics i amigues,

A mi em va agradar molt el taller del malbaratament alimentari, i sobretot quan vam fer la recepta de les magdalenes.

14. BFRC

em va agradar el que vam fer al malbaratament alimentari, em va agradar cuinar les magdalenes, sobretot menjar-les.

15. DAFSR

Hola ZER ,
    A mi em va agradar fer magdalenes amb pa sec, perquè vam provar la garrofa, també podíem ficar poma.
    La meva nota és un 10.