Sortida al CosmoCaixa

1. Albert

Albert: Em va agradar molt sobretot l’aquari i el taller de robots però me va agradar més era el bosc inundat.

2. XÈNIA

XÈNIA: EM VA AGRADA MOLT TOCAR ANIMALS AL TOCA-TOCA , ON VAM TOCAR UNA SERP, TAMBÉ VAM TOCAR UNA
    ESTRELLA DE MAR I UN COGOMBRE, UN ERIÇÓ DE MAR I TAMBÉ EM VA AGRADAR EL BOSC INUNDAT

3. Sandra

Hola amics i amigues!!!
    A mi el que em va agradar més va ser quan vam anar a tocar el gel però per mi no estava tan fred com jo m’esperava. També em va agradar l’àrea dels robots, quan vam anar a les llums de colors on hi havia parets fluorescents
    Espero que a vosaltres tambe us hagi agradat com a mi, és a dir: molt.

ADÉU A TOTS!!!

Hola, Zer el sió!
    Sóc l’Aina de la classe dels grans de Preixens.
    Jo a l’excursió, m’ho vaig passar molt bé, Quan vam visitar el museu, va ser molt emocionant. Vam anar a veure aquell bosc cobert d’aigua amb molts animals, ocells, cigonyes… m’ho vaig passar super bé! Feia molt fred i vent, però tot i així va ser emocionant. Fins i tot vam veutre robots de totes formes. Adéu!!!

5. Alejandro

Hola! em dic Alejandro. Vaig passar-m’ho molt bé al toca toca. El que més em va agradar va ser tocar la serp i veure el camaleó.

6. Naomi

Hola! em dic Naomi. El que em va agradar va ser el camaleó i la serp. Espero que tambe us agradés l’ excursió

7. Rosi

Hola! em dic Rosi. Em va agradar el toca toca. També em va agrada tocar el camaleó i la serp. Espero que us hagi agradat.

8. Marc

yea!! sóc el Marc, com esteu? M’agradaria parlar-vos sobre l’excursió al Cosmocaixa, va ser molt divertit tot.
    Em va agradar veure la taràntula, la serp, la manta, el camaleó… en general tot.
    També em va agradar tocar el gel, la ruleta també va ser interesant. A més em deixo una cosa, els robots.
    Els robots són divertits i a més, fer un taller sobre els robots i configurar-los va ser el millor. Podies fer que picant de mans canviessin de direcció, quan tocava una cosa canviava de direccio…
    Una excursó molt xuila. 🙂 :)p
    Fins una altra!!!!

9. Ovidi

Hola, sóc l’Ovidi de Preixens, em va agradar molt el robot de color blau que ens seguia pel museu. També em va agradar molt la catapulta. Hi vull tornar!

10. Emma

Hola, Sóc l’Emma i em va agradar molt l’activitat del Clic i l’arbre que hi havia a l’entrada. M’ho vaig passar molt be.

11. Ares Huguet

Hola, sóc l’Ares de Preixens. em va agradar molt el clic i la rampa de l’entrada. M’ho vaig passar molt be.

12. Màxim Balcells

Hola, sóc el Màxim i em va agradar tocar els animals del Toca toca, sobretot la serp. També em van agradar les escales mecàniques, el pèndol , l’arbre de l’entrada i els personatges que hi havia a l’entrada. Hi vull tornar per veure tot el que em vaig deixar.

13. Irati Xuriguera

Sóc la Irati de Preixens. Em van agradar els prehistòrics, tocar animals i veure com queien les llavors.
    M’ho vaig passar molt be.

14. PETITS DE PUIGVERD

HOLA NENS I NENES DE LA ZER, SOM ELS AMICS DE PUIGVERD.

MERCÈ: EM VAN AGRADAR ELS PEIXETS DE COLORS I JUGAR AMB LES COSES DE MÚSICA.
    JORDI: LES PECES GROSSES DE CONSTRUCCIÓ EM VAN AGRADAR MOLT I TAMBÉ ELS ROBOTS.
    JOANA: M’HO VAIG PASSAR MOLT BÉ ELS BARCOS I EL TUNEL DEL VENT AMB ELS GLOBUS.
    DARIA: JUGAR AMB ELS BARCOS VA SER MOLT DIVERTIT I EL TUNEL DE LES OLORS PERQUÈ HI HAVIA XOCOLATA.
    JANA: A MI EM VA AGRADAR JUGAR AMB ELS BARCOS, VEURE ELS ROBOTS I AQUELL ARBRE TANT ALT.
    JOEL: L’ARBRE ERA MOLT ALT I LLENÇAVA LES LLAVORS EN FORMA DE FULLA. ELS ROBOTS M’AGRADEN PERQUÈ ES MOUEN SOLS. TAMBÉ M’AGRADA FER BOMBOLLES DE SABÓ I FER FORÇA PER PUJAR L’HIPOTOTAM I EL TUNEL DEL VENT.

ADEU NOIS I NOIES L’EXCURSIÓ VA SER GENIAL I MOLT XULA!!!!

15. Conxita

ELs/les petits/es de Butsènit:
    Ens ho vam passar molt bé.
    El taller del Toca Toca va ser genial.
    Ens va agradar molt el Bosc Inundat; els peixos eren gegants.
    Ens va agradar tot, tot , tot!!!

16. Martí

Hola ZER El Sió,

La sortida m’ha agradat molt!
    A mi el que em va fascinar més va ser aquell rellotge, que és un pèndul!
    Espero que hi tornem!

La meva nota és un 10!!! 🙂 😉

Hola nens i nenes de totes les escoles,

La sortida ha estat extraordinària!
    El taller de robòtica va ser impactant!
    Dins del CosmoCaixa hi havia moltíssimes coses!

La meva nota és un 10!

18. Gerard

Hola escoles de la ZER!

La sortida va ser súper divertida!

Va ser impressionant veure un bloc de gel gegant!

Nota:10 😉 😉

19. Dario

Hola nens i nenes

La sortida ha sigut xulíssima!

A mi em va agradar la bola elèctrica!

Quan vam marxar vam veure una pel·lícula, es diu Vaiana

La meva nota és un 10:):)

20. Erik

Hola ZER, 😉

La sortida ha estat molt xula!

El bosc inundat em va agradar molt, perquè hi havien animals!
    El taller de robòtica em va agradar perquè vaig aprendre molt!
    A l’apartat del bosc inundat, hi havia una pitó!

La meva nota és un 10. 😉 😉

21. Isabel

Hola nens i nenes

M’ha agradat molt, l’excursió va ser xulíssima!

Em va va agradar el bloc de gel, el bosc inundat i la robòtica. Espero que es repeteixi! 🙂 . La meva nota es un 10!!

22. Ferran

Una sortida molt xula!

A mi em van agradar les ombres. Eren molt divertides.

La meva nota és un 10. 😉 🙂

23. Ian

Hola escoles,

Em va encantar el Toca Toca!

El CosmoCaixa estava ple de màquines!

La meva nota és un 10! 🙂 😉