Participació Certamen Literari de Sant Jordi d’Agramunt

El divendres 10 de març, l’alumnat de la ZER, va participar en el Certamen literari de Sant Jordi 2023, de temàtica lliure, d’acord a les bases que adjuntem.

Els nens i les nenes de 1r  van fer un dibuix de la poesia de Joana Raspall, Juguem a ser; i el de 2n van il·lustrar i crear un rodolí, a partir de l’obra de Josep Guinovart, El meu animal.

L’alumnat d’P5 va de fer un dibuix, a partir de la llegenda de Sant Jordi; textàudio, amb una versió una mica diferent.

Escola de Preixens

Escola de Puigverd d’Agramunt

Escola de Butsènit

Bases

1. Classe dels petits/es de Butsénit

Hola,

ens va costar una mica fer els rodolins però ens agrada molt dibuixar. Que tingueu tots molta sort!

Adéu