Més teatre!

La bruixa de Castanyadell

Conte de creació pròpia de l’alumnat de 5è de Primària de l’Escola Les Pinediques de Taradell.

És la historia d’una bruixa  que tenia un castanyer que era l’enveja de tot el poble. La bruixa no volia compartir  les castanyes amb els veïns i veïnes.

Fins que un dia el castanyer va decidir deixar de fer castanyes per castigar a la bruixa Maria.

La bruixa va voler tallar el castanyer perquè ja no feia castanyes. Al final van arribar a l’acord que el Castanyer faria castanyes un cop l’any, a la tardor.  La Bruixa Maria tenia tantes castanyes que no se les podia pas menjar totes.

El Castanyer i ella van decidir fer una festa a la plaça del poble i compartir les castanyes amb tothom.

Des de llavors a tot arreu es celebra la Castanyada.

Nenes i nens de Preixens.

Vídeo de l’obra

No us la podeu perdre. Premeu a sobre!

Que bé que ho han fet!