Maleta de robòtica.

Durant aquest primer trimestre els/les alumnes de la ZER El Sió hem tingut la sort de gaudir d’una maleta de robòtica plena de reptes i desafiaments.

Per una banda, l’alumnat d’infantil, primer i segon cicle de primària han treballat el pensament computacional, a través del DOC CLEMENTONI, el ROBOT MIND i el CODE&GO MOUSE. Així doncs, els/les infants han programat els robots mitjançant targetes de direcció, comandaments de veu i un seguit d’instruccions.

D’altra banda, els/les més grans de la ZER han posat a prova el seu enginy mitjançant el LEGO MINDSTORM que consisteix en el muntatge d’un robot, en una programació per blocs, on el paquet conté un microcontrolador, sensors i motors.

Així mateix, molts d’ells i elles ens han volgut transmetre la seva experiència:

«M’ha agradat, perquè ha estat una activitat complexa.»

«Ha estat tot un repte provar coses noves i molt emocionant.»

«M’ha agradat que els meus companys i les meves companyes m’ajudin.»

«Ha estat molt “guai”, perquè he compartit aquesta experiència amb els meus amics/gues.»

«Ha estat una aventura i ens en n’hem sortit.»

«Hi ha hagut moments complicats, però m’ho he passat molt bé amb els meus companys i companyes.»

«He gaudit, perquè m’agrada construir robots.»

Finalment agrair al SE de la Noguera que ens hagi deixat aquest material, amb el qual hem gaudit alumnat i mestres.

Totes les imatges!

Maleta alumnat petits.

Maleta alumnat grans.

m’ho he passat molt bé fent el lego Puppy (mindstorm) i treballant cooperativament amb la meva companya.
    Espero poder tornar a construir alguna cosa més.
    Adéu!
    6️⃣⚽😘

jo he gaudit molt d’aquesta experiència, ha sigut molt divertit i m’ho he passat molt bé amb els meus companys de classe!

Adeu fins la pròxima!😊😉👾🐱‍💻

3. AGT

HOLA ZER!!!

Muntar el Puppy m’ha agradat molt! M’ha costat una mica, però ha sigut un gran repte que hem aconseguit!!!🤖

4. DSR

El dia 07/11/2023 vam fer els grups amb qui treballariem i entre tots/es, vam triar de fer el robot, la Puppy. Ens va costar una mica però entre totes vam superar el repte i el vam aconseguir. Va ser molt xulo i ha sigut un trimestre de 10!
    Fins a la propera.

5. Classe dels petits/es de Butsénit

Ens agrada molt les classes de robòtica perquè ens fa pensar. Ara sabem molt bé on tenim la dreta, l’esquerra, el davant i el darrera.
    La robòtica és divertida!!!