La Contacontes.

El dijous i el divendres, dins del Pla de Suport a l’Educació del Consell Comarcal de l’Urgell,  vàrem tenir a la ZER a l’Anna Garcia, una contacontes.

Ens va explicar tres contes molt bonics i educatius. Ens va fer passar una bona estona i alhora vàrem reflexionar sobre qüestions que tenen a veure amb la coeducació.

Des d’aquí la volem felicitar!

Hola Zer el Sió!
    Sóc l’Aina de la classe dels grans de Preixens!
    La Conta Contes va ser molt divertit!
    Primer de tot, vam baixar a baix al menjador de l’escola per asseure’ns i començar a escoltar els contes. L’Anna, la Conta Contes, ens en va explicar tres, un dels elefants, l’altre de les tortugues i l’últim de tres nenes: l’Adriana, l’Ashia, que no sé com s’escriu, i la Martina. El meu conte preferit va ser el de les tres nenes. Després, per presentar-se, ens va tocar una cançó amb l’acordió, i ella va dir que es deia Anna, i va començar a explicar-los. Que divertits que van ser! Pel conte de les tres nenes, van necessitar tres nenes, l’Adriana, va ser la Janna, l’Ashia l’Emma i la Martina va ser la Naomi. Em va agradar molt aquesta història, perquè a més de ser un conte molt creatiu, ens van fer sortir i hi havia unes coses molt boniques, per exemple, al conte dels elefants, els elefants estaven fets a mà amb goma eva, les tortugues, d’un altre material, els personatges de les tres nenes, d’un altre…
    Va ser molt divertit, interessant i entretingut! Em van agradar molt, i la noia, l’Anna, era molt amable i simpàtica.
    Adéu 🙂

2. Màxim

Hola ZER el Sio!!!
    La que ens va explicar els contes es diu Anna. La contacontes va ser molt divertida. El conte que em va agradar més va ser el de les 3 nenes i el de les tortuges i les cançons de l’acordió. Els 3 contes van ser molts divertits. Les nenes es deien Adriana, Martina i Ashia.

3. Naomi

Hola ZER!

La contacontes ens va ensenyar 3 contes. Dels 3 contes, el que em va agradar més va ser el de les 3 nenes

4. Abril

Hola Zer!!
    La contacontes em va agradar molt. Ens va explicar 3 contes molt divertits!!
    El conte que em va agradar més, va ser el de les 3 nenes i el de les tortugues. L’Anna va tocar l’acordió i mentrestant nosaltres cantàvem.
    Les nenes es deien Adriana, Martina i Ashia. i van sortir la Naomi, i la Janna i l’Emma.

Va ser d’allò més divertit, va ser una passada!!
    ADÉU!!!!

5. La classe dels petits/es de Butsènit

Ens va agradar molt l’Anna, sap explicar molt bé els contes.
    El conte de l’Artur i la Clementina ens va agradar molt, les tortugues eren molt boniques.
    De la nostra classe va sortir la Carme a l’últim conte de les tres noies, de gran volia tocar el violí i sort de la QUI VOL POTS, que així ho va poder aconseguir.
    Els 3 contes van ser molt xulos.