La bicicletada!

La bicicletada és una de les activitats que més agrada i aquest curs s’ha fet esperar.

L’última setmana de maig hem pogut realitzar la setmana de la bicicleta a les diferents escoles de la ZER. Hem repassat les parts més importants, el seu funcionament i com hem de realitzar els canvis de marxes. Tot això realitzant circuits d’agilitat.

Els més grans també hem fet unes sortides, d’un matí on hem gaudit dels paisatges propers al Sió amb bona companyia. Els alumnes de Puigverd i de Preixens amb diferents dies vam anar fins Agramunt on vam poder esmorzar i jugar a l’ombreta del parc del Sió.

L’alumnat de Butsènit l’hem feta avui! Hem anat fins a Les Ventoses, on hem fet una visita a l’escola. La intenció era arribar a Pradell, però la calor ens ho va impedir!

Més imatges.

L’espera ha valgut la pena!

1. FTT

Hola amics i amigues,

La bicicletada em va encantar però, a mi em va donar una mica de mal de panxa, no obstant em vaig recuperar ràpidament. Vam anar a Ventoses a fer una visita.

La meva nota és un 9 😀

2. BFRC

La bicicletada va ser molt xula. Els de Butsènit volíem anar fins a Pradell, però la calor ens ho va impedir.

Hola company i companyes,

A mi em va agradar molt la bicicletada! Al final no vàrem anar fins a Pradell, perquè ens ho va impedir la calor!

Hola, amics i amigues,

La bicicletada va estar molt bé. Llàstima que no vàrem poder arribar a Pradell. Igualment em va agradar molt. També feia molta calor. Vam esmorzar a l’escola de Les Ventoses.

Gràcies al JCC i a la BLV , que ens van acompanyar.

5. IRB

Hola companys,

Em va agradar molt la bicicletada, perquè vam anar a veure als companys de Les Ventoses. 😎😎

Moltes gràcies JCC i BLV. 🚲🚲

A l’arribar vam fer un jocs d’aigua.

6. GCC

Hola companys i companyes!

La bicicletada va estar xulíssima, l’espera ha valgut molt la pena! 🔝

Moltes gràcies al JCC per organitzar aquesta setmana de la bicicleta i a la BLV per acompanyar-nos! 😜

Jo no em vaig cansar, i vam anar a Les Ventoses a fer una visita a l’escola. Teníem planejat anar a Pradell, però la calor ens ho va impedir .

8. CCC

Hola ZER, em va agradar molt anar amb bicicleta, havíem d’anar a Pradell, però al final no hi vam anar, perquè feia molta calor. També vam parar moltes vegades.
    Moltes gràcies als mestres que ens van acompanyar.

9. XMC

Hola ZER! La bicicletada 🚲 m’ho vaig passar súper bé! Els grans de Puigverd vam anar a Agramunt al parc de la tirolina al costat del bar del pavelló. Va ser molt curt el viatge i va fer molt bon temps.☀☀

La meva nota és un 10! 😍🤩🥰😘

10. SCM

Hola ZER! La bicicletada va ser molt divertida l’únic que alguns companys/es van tardar una eternitat.🙄🙄😴😴 Vam anar al parc d’Agramunt. Per sort no va fer massa calor. Avui m’he ficat trist perquè he vist que el Cesc es va fer mal.😨😨😭🤣🤣

11. PUIGVERD

MITJANS DE PUIGVERD:
    SLG: EM VA AGRADAR MOLT.
    JCM: M’HO VAIG PASSAR MOLT BÉ.
    MBP: EM VA AGRADAR EL CIRCUIT.
    JPP: EM VA ENCANTAR LA BICICLETADA.
    LPP: VAIG XOCAR AMB LA PORTERIA.

12. SPV

Hola escoles de la ZER m’ha agradat la bicicletada 🚲🛴. però vam para per culpa meva, perquè em feia mal els peus estava molt cansat 🥵 i també em feia malt el cul.
    Igualment que estava cansat li dono un 10 😍.

13. JBP

Hola ZER! M’han agradat les baixades i m’he esforçat al màxim. Em va agradar molt anar al parc de la tirolina a Agramunt. 💖💋🚲🏞

14. JPV

Hola ZER!