Imatges de l’activitat de la Setmana de la Mobilitat Sostenible

Durant la Setmana de la Mobilitat Sostenible (16-22 de setembre) vam proposar, des de les tres escoles que formem la nostra ZER, una caminada pels voltants dels respectius pobles (Butsènit, Preixens i Puigverd d’Agramunt).

Vam fer un bon recorregut i vam valorar que hi ha moltes vegades que podríem fer molts més trajectes a peu o amb altres transports que no contaminin tant i que ajudin al nostre planeta.

Algunes imatges de les nostres camidades.

Escola de Preixens

Escola de Butsènit

Escola de Puigverd d’ Agramunt

Més imatges.

Gràcies a tothom que hi va participar!

1. ebp

Em va agradar molt la setmana de la mobilitat.
    L’ excursió em va agradar perquè vaig fer el cabra. 🤗

2. DVM

Hola!!!
    Va ser molt guai. Vaig veure una pell de serp que es va quedar la IHP. L’escola de Preixens ens vam trobar un niu que no sabíem de que era i també ens vam trobar uns ossos de conill i petjades de porc senglar. Resumint m’ho vaig passar molt bé.
    Fins una altra!!!

3. MAI

Hola em vaig avorrir una mica per que no vam caminar molt.
    😒😒😒😢😢
    Vam córrer molt i em vaig cansar una mica.

4. SPV

Em va agradar molt el viatge m’ho vaig passar molt molt bé. M’ha ensenyat llocs nous 😁😂🤣😍😘🥰.

Hola ZER, companys i companyes.

em va agradar molt la caminada, m’ho vaig passar molt bé. La meva nota és un💯😎❌🚗❗❗

Hola companys i companyes,

Em va agradar molt anar a caminar fins a la Perellonga, va ser molt divertit i també ens ho vam passar genial!!!! També hi vam esmorzar

LA MEVA NOTTA ÉS UN 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 👌👍🐾🐾

7. ISH

Hola companys i companyes,

M’ho vaig passar molt bé anant a la Perellonga i vaig gaudir molt del paisatge.
    La meva nota és un 10!!!!!! 🐾🐾

8. CCC

Hola amics i amigues de la ZER,

Quan vam anar a caminar a la Perellonga va ser molt divertit, perquè podíem escalar i jugar una estona.

9. DAFSR

A mi em va agradar molt la caminada i la meva nota és un 10.🚶‍♀️🚶‍♂️