Fem teatre!

El passat 20 de gener, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’Escola de Butsènit van representar per a tots els nens i nenes d’infantil i cicle inicial l’obra “Els dos ganduls que es van voler casar amb una mestressa“, de l’autora Anna García Castellano.

Una obra divertida on la protagonista, la senyora Aranyó, rep la visita de la Voltaconvents que l’informa que hi ha dos nois que es volen casar amb ella. Aquests dos nois són tan ganduls que li volen oferir la seva mandra i la senyora Aranyó ha de decidir quin és el més gandul per casar-s’hi.

Després d’escoltar-los la senyora Aranyó prefereix continuar soltera que portar mandra a casa.

Més imatges.

Un fort aplaudiment!

1. Classe dels petits/es de Butsénit

Els/les nostres companys i companyes són uns grans artistes perquè ens van fer una representació de teatre molt xula!
    Vam riure molt, es van disfressar i se sabien molt bé el paper.

Tenen una gran memòria perquè no es van equivocar cap vegada.

Moltes felicitats!