Elaboració de mones de Pasqua

A les nostres escoles ahir feia olor de xocolata! Com és tradició en aquestes dates els nens i les nenes van elaborar mones de Pasqua.

Feu una ullada als nostres pastissers i pastisseres. Quin goig que fan!

Ho han fet amb amb molt d’estima i els hi ha quedat unes mones boníssimes.

Més imatges Escola de Puigverd.

Més imatges Escola de Butsènit.

Més imatges Escola de Preixens.

(properament)

1. XMC

Hola ZER! Em va encantar fer la mona a l’escola. A la mona vam posar melmelada d’albercoc a la part de baix, a la part de sobre xocolata fondant negra, lacasitos i ous de pasqua 🥚. La mona estava molt bona!😋😀

Adéu! 😜💗

2. Spv

¡Hola tota la zer espero que estigueu bé!! Bé, la mona esta feta de melmelada de albercoc i xocolata fondant amb lacasitos i ous de pasqua.
    estava molt bo!!!
    Adéu 🎂🎉😍❤💕!!!

3. MBP

Hola m’ha encantat menjar la mona per berenar. La mona era de melmelada d’albercoc, xocolata fondant, lacasitos i ous de xocolata. adéu.

4. xl

Hola, m’ho he passat molt bé fent la mona i em va agradar molt el pastís el vam fer de xocolata fondant ,melmelada albercoc , lacasitos i ous de xocolata. Adéu espero que el vostre pastis també hagi estat molt bo.

5. Classe dels petits/es de Butsénit

Hola!!!!

La mona ens va quedar boníssima!!!!! No en va quedar ni una molla!!!
    La xocolata ens agrada molt!!!

Adéu

Moltíssimes Gràcies Petits!!!!

Les MONES de Pasqua estaven boníssimes!! 😋😋😋

Vàreu ser uns “CRACS” fent de cuiners!! Moltes Felicitats!!

La meva nota és un 💯💯💯