Comiat aprenent i Caga Tió a Butsènit

El passat 20 de desembre vam acomiadar a la nostra aprenent, la KER, d’Educació Infantil. Des d’aquí li volem donar les gràcies, dir-li que la trobarem a faltar, i desitjar-li el millor!

També vàrem fer Cagar el Tió!

Abans vam recitar de nou els poemes i cantar les Nadales.

Totes les imatges!

1. CCC

Hola ZER,

em va agradar perquè ens ha cagat un buf de la ZER.

Però el que no em va agradar és que marxes la Kora.

2. BSV

Hola ZER,

M’ha agradat molt fer cagar el tió 🎉🎉
    Hem va fer molta pena que la Kora marxés perquè era com si fos una més de l’escola 😘😘

3. LMV

Hola companys i companyes!!!

Em va agradar molt les coses que ens va portar el Tió. 🍫🍫🍭🍬

Moltes gràcies Kora per venir en aquesta escola a fer pràctiques.

Adeu 👋👋👋👋

4. DSR

Hola ZER,

El dia 20 de desembre vam cagar al Tió, ens va cagar turons, un buf de la ZER, llaminadures i lacasitos.

Hola Kora! Espero que t’ho hagis passat molt bé amb nosaltres. Molts petons i abraçades.

5. Classe dels petits/es de Butsénit

Holaaa!
    Aquest any la soca ens va cagar un súper buf molt bonic!! I el que més ens agrada que ens cagui són les xuxes que són molt bones!!!
    Fins l’any que ve soca! T’esperem!