Colònies a Mas Banyeres, 1a part.

Dilluns 24 d’octubre vam marxar de colònies.

VIATGE

A punt de pujar a l’autocar.

A Manresa vam parar a esmorzar, al Parc de l’Agulla.

També hi vam jugar una estona.

Ens vam posar de nou en ruta fins arribar a Mas Banyeres (Centelles, Osona).

ALGUNES ACTIVITATS

El rocòdrom

Ens preparem.

Escoltem les explicacions.

Comencem!

Pugem!

Fins dalt!

Baixem!

Mentre esperem.

La granja

Quins grangers i grangeres!

Hi havia un munt d’animalets.

Tirolina i tir amb arc.

Quina emoció!

Quin estil!

Més imatges.

CONTINUARÀ!

2a part.

1. Classe dels petits/es de Butsénit

Va ser molt divertit veure els animals tan aprop i sobretot poder-los donar menjar.
    Les colònies són genials perquè estem amb els amics i amigues de tota la ZER.
    Els rocòdrom no es tan fàcil perquè tenies que fer molta força amb els braços i cames.
    Els monitors i monitora van ser molt macos i ens ho van fer passar molt bé.

2. EBP

Hola Zer,
    a mi em van agradar molt les colònies😘.
    El que més em va agradar és el parc que vam parar per esmorzar.
    Adéu.

3. DVM

Hola ZER.
    Em va agradar molt jugar al parc que vam parar a jugar. Va ser un del millors parcs que he anat.
    El que em va agradar més del parc va ser una cinta que corries per damunt.
    Adéu!!!💘

4. IHP

Hola
    m’ho vaig passar molt bé. Va ser molt divertit i em va agradar molt tocar els animals. Adéu fins la pròxima.😀

5. FTT

Les colònies em van encantar: el parc de l’Agulla, el rocòdrom, la tirolina, el tir amb arc…tot va estar molt bé. El Patch era el millor monitor.

La meva nota és un 10 👍

Adéu

Hola companys i companyes!!!

El dia 25 d’octubre vam marxar de les escoles i a mig camí vàrem parar a esmorzar al Parc de l’Agulla era súper xulo!! Ens ho vam passar molt bé. Després vam tornar a pujar a l’autobús i vam arribar a la casa de colònies, és súper bonica. A la tarda vam anar al rocòdrom i va estar molt bé.
    L’endemà al matí, vàrem esmorzar, després vam anar a la tirolina i després al tir amb arc. Un dia ple d’emocions!

M’ho vaig passar genial!! 👌👌

7. ISH

Hola companys i companyes,

Vam començar el viatge i primer de tot vam anar al Parc de l’Agulla, on vam esmorzar i jugar. Aleshores vam tornar a l’autocar i vam anar directament a Mas Banyeres. Ens van rebre amb una càlida benvinguda .
    M’ho vaig passar molt bé al rocòdrom, a la tirolina i al tir amb arc.
    El monitor, el Pax, va ser molt amable i divertit.
    La meva nota és un 💯👍

El dia 24 d’octubre vam anar de colònies a Mas Banyeres, però primer vam parar al Parc de l’Agulla a esmorzar i vam jugar per allà. Després, vam anar a la casa de colònies on vam anar a les habitacions. Llavors, vam anar al rocòdrom i finalment, vam anar a sopar i a dormir.

La meva nota és un 10🤩🤩🤩

9. CCC

a mi em va agradar molt el circuït d’arbres i la tirolina, va ser molt divertit i m’ho vaig passar molt bé amb la Cuna i el Pax.
    La meva nota éss un 10.

Adéu.😊

10. DAFSR

Hola Zer,

A mi em va agradar: la tirolina, el rocòdrom i el tir amb arc. El Patx va ser molt divertit i per a mi, el millor monitor.
    La meva nota és un 10.

Adéu companys i companyes!

11. OTM

Hola Zer del Sió,

em va agradar el rocòdrom i la tirolina. El Pax em va agradar molt.

Dono un 10 a les colònies.

Adéu!

em va agradar molt el rocòdrom i la tirolina m’ho vaig passar molt bé.

La meva nota és un💯.

Adéu.

13. XMC

Hola ZER! Em van agradar molt les colònies, vam fer moltes coses com per exemple: el rocòdrom, el bosc del cel, la tirolina, els jocs de nit… I el que em va agradar més va ser el sopar de l’últim dia perquè vam posar música i les activitats d’aventura.

La meva nota és un 💯

Adéu!!! 😎😜

14. JPV

Hola🤞 Zer Sio.

M’ha agradat molt la tilorina i el parc del cel.
    Vaig fer un joc d’escalada per les parets i arbres, també veia com un petit remoli i era per el vent però el rocòdrom no era tan divertit.

Adéu 👻

15. SPV

Hola ZER. El que més em va agradar va ser la disco 🥳. Però em va fer por rocodrom i la tirolina 😱.

Adéu fins un altre comentari d’una altra excursió 😜.