Hola amics i amigues!!

La Castanyada va ser brutal, ens ho vam passar genial, menjant castanyes, panellets i bombons!!

Els vostres panellets fan una pinta boníssima!!

Espero que vosaltres també us haguéssiu passat molt bé!

Fins aviat!!

2. DSR

Hola ZER!

La Castanyada va ser molt xula, a part que vam anar a veure el riu Sió! Les castanyes no em van agradar, però els bombons estaven boníssims.

La meva nota és un 10. 🙂 😉

Hola companys i companyes,

A mi em va agradar molt la Castanyada, perquè vam menjar castanyes, panellets i una cosa, que m’agrada molt, els bombons

de xocolata blanca, negra i amb llet!

Adéu, espero que vosaltres us ho haguéssiu passat molt bé!

4. IRB

Hola companys,

La Castanyada va ser molt divertida. No ho creureu! Mai havia provat les castanyes, no em van agradar!

L’excursió al Sió va ser molt “xula”, perquè vam aprendre molt.

Vam tenir molta sort que la nostra mestra ens hagués portat una “caja roja” de bombons.

La meva nota és un: 10 🙂 😉

5. CCC

Hola nois i noies,
    Quina bona pinta que tenen els vostres panellets! Devien estar exquisits!
    Els nostres també estaven súper bons, i la Caja Roja que va portar la nostra mestra encara més!
    Em va encantar celebrar la Castanyada!

La meva nota és un 10!

6. BFRC

Hola escoles!

Com vau passar la Castanyada? Espero que us hagi anat bé.

Vaig tenir una sensació molt alegre.

Em puc imaginar lo bons que estaven els vostres panellets!

Em van encantar els panellets, els bombons i les castanyes!

Hola escoles,

Espero que us hagi anat molt bé la Castanyada

Nosaltres hem menjat moltes castanyes, estaven boníssimes, i els panellets també.

La meva nota és un 10!!

Adéu, espero veure-us aviat

8. MBP

Hola zer

em va agradar molt la castanyada sobretot menjar panellets!!!!!!

adéu fins la próxima sortida!!!!!!!!

9. ACB

Hola!

Em va agradar molt celebrar la castanyada,
    m’ho vaig passar super bé!
    Abans d’anar a celebrar la castanyada vam mirar una pel·lícula de halloween que es deia “Pesadilla antes de Navidad” va ser molt divertida. Vam menjar panellets i castanyes, els panellets que més em van agradar van ser els d’ametlla.
    Després vam jugar al “potet”.

10. EBP

Hola, ZER
    a la castanyada m’ho vaig passar molt bé
    sobretot quan vam menjar les castanyes i els panellets feien una pinta boníssima!!!!
    ens ho vam passar súper bé sobretot jugant al potet.
    Adéu

11. DVM

Va ser molt guai sobretot quan vaig veure els animals. Els panellets i les castanyes estaven molt bones.
    Adéu ZER.

12. MAI

Hola m’ho vaig passar molt bé a la castanyada. Em va agradar molt quan vam jugar al potet, va ser molt divertit. Els panellets estaven molt bons.
    Adéu

13. jpv

Hola! Soc el jpv el que més m’ha agradat és fer el gat, el meu era el de 3 ulls que menja sardines i salmons.

14. XMC

Hola ZER!
    Soc XMC, m’ho vaig passar molt bé. Per la castanyada a Puigverd vam fer Panellets, després a la tarda vam fer la manualitat del gatet i ens vam menjar els panellets.
    🙂 🙂 🙂 🙂 😉 ;);) 😉 😉 😉 😉 😛 :p :p :p 😛 😛 😛 :p :p :p :0 :0 😮 :0 :0 :0 :0 :0 😮 😮 😮 😮 😮 🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉