Bicicletada 2021

La Bicicletada és segurament l’activitat més esperada de tot el curs, dins de les classes d’educació física. Anar amb bicicleta sempre és divertit i si a més a més ho fem amb els nostres amics i amigues encara millor.

Aprofitem per conèixer les parts de la bicicleta, aprendre el funcionament dels frens i del canvi de marxes, l’altura adient del seient, com indicar els canvis de sentit i moltes coses més. I sobretot amb els més grans podem fer una sortida pel nostre entorn, que ara a la primavera ens regala uns paisatges espectaculars.

Aquest curs amb els més grans hem anat fins a Puelles, on hem vist unes coves i una bassa, i també fins a Pradell on hem pogut practicar pàdel, gràcies a CAL PEDRÓS,  que ens han cedit les instal·lacions de la seva bonica casa rural.

Escola de Butsènit

Escola de Les Ventoses

Escola de Preixens

Escola de Puigverd

1. La classe dels petits/es de Butsènit

OTM: La bicicleta ens agrada molt.
    AGT: Ens ho passem molt bé.
    STV: M’ha encantat! Ara cada matí vaig a l’escola amb bici.
    CCC: És molt divertit baixar les pendents a tota velocitat.
    CSH: És molt xula aquesta activitat que ens prepara el Jordi cada any.
    DSR: Les fotos han quedat molt boniques.
    BSH: M’ha agradat molt anar amb tots els meus amics amb bici.

2. Grans de Puigverd

Hola! Soc la Xènia. Em va agradar molt fer la bicicletada, va ser molt xulo! Vam veure peixos grans i petits, uns taronges uns amb ralles, tortugues grans i petites. També vam anar amb unes coves super xulo també a les coves vam escalar unes pedres i vam veure un pou que semblava de la guerra. Adéu!

3. Grans de Puigverd

ha sigut molt alucinant anar a Puelles, entrar a les coves i m’ha agradat donar menjar a les tortugues i peixos 🙂

4. Els mitjans i les mitjanes de Puigverd

LPP: M’ha agradat molt anar amb la bici.
    JCM: Amb la bicicleta anava molt ràpid!
    MBP: M’ho vaig passar super bé!
    FCT: Vaig aprendre a anar sense rodetes!
    JPP: M’ho vaig passar molt bé amb la bici, gràcies mestre Jordi!