Art for art a eTwinning

Hem posat en marxa l’activitat de l’eTwinning!

El projecte d’eTwinning, al qual participa la nostra escola, es diu Art for art. De moment està format per 5 escoles, dues de Grècia, una d’Eslovàquia, una de Romania i la nostra ZER. És un projecte obert i podria ser que s’hi apuntessin més centres.

Cada escola presenta artistes locals o que tinguin relació amb el territori i proposa una activitat relacionada amb aquest personatge i el seu estil, aportant diferents tècniques de treball i diferents materials.

Els artistes presentats de moment són: Wassily Kandinsky, Paul Klee, Piet Mondrain, Yayoy Kusama i Giussepe Arcimboldo. Nosaltres els hem presentat l’artista Pablo Picasso i els hem proposat fer un dibuix seguint l’estil cubista d’aquest artista, que va passar gran part de la seva vida a Catalunya.

Al llarg d’aquest segon trimestre anirem coneixent els diferents artistes i realitzant les propostes artístiques que ens plantegin.

Ja en tenim ganes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *