Noves informacions Covid-19

Benvolgudes famílies,

Ahir de tarda, hi va haver un canvi en les instruccions donades per part del personal sanitari que gestiona els casos de Covid-19 al nostre centre. Així, segons aquesta rectificació, us informem que els germans dels alumnes que estan a l’espera del resultat d’una PCR perquè hi ha hagut un cas positiu a la seva aula no han de fer confinament.

És a dir, els germans o germanes d’aquell alumne que estigui fent quarantena (per un cribratge massiu a l’aula) poden assistir a classe amb normalitat.

En canvi, els germans o germanes d’aquell alumne que sigui positiu o estigui a l’espera del resultat d’una prova PCR perquè presenta símptomes compatibles amb la Covid-19 han de quedar-se a casa.

Per a més informació, podeu consultar la següent pàgina web: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/informacio-per-a-centres-educatius/

La normativa i les instruccions són canviants, en funció de l’evolució de la pandèmia. Per tant, les mesures de prevenció s’actualitzen constantment. Disculpeu les molèsties.

Esperem que la situació millori.

Salutacions,

Equip directiu