Informacions Covid-19

Benvolgudes famílies,

Per poder gestionar de manera més efectiva el control dels possibles casos positius de coronavirus necessitem la col·laboració de les famílies. Per un bé personal i pel bé de tota la comunitat educativa, hem d’avançar-nos als esdeveniments. La participació de tothom (professorat, personal PAS, famílies, alumnat…) és fonamental per fer front a la pandèmia i tallar la cadena de transmissió.

Per tant, en cas que el vostre fill o filla estigui pendent del resultat d’una PCR:

A) Us agrairíem enormement que, si és possible, ens féssiu arribar la següent informació:

1. data en la qual es va produir el contacte amb la persona positiva i/o quan van aparèixer els símptomes
  2. data de la PCR
  3. resultat de la PCR
  4. data de reincorporació al centre

* Per agilitzar els tràmits, us agrairem que ens envieu la informació a l’adreça de correu electrònic del centre (a8063837@xtec.cat) amb l’assumpte “notificació PCR” i adreçat al tutor o tutora de l’alumne.

B) Recordeu que un cas sospitós (aquell que té simptomatologia i a qui se li ha demanat una PCR) ha de fer aïllament domiciliari.

C) També us recomanem que utilitzeu el servei La meva salut per agilitzar la comunicació amb les autoritats sanitàries.

A més, si algun alumne/a té símptomes compatibles amb la COVID-19, s’ha de posar en contacte amb el seu CAP de referència i no pot acudir al centre.

D’altra banda, per tot l’alumnat del centre, és recomanable que portin un recipient d’aigua individual (ampolla, cantimplora… personal) i una mascareta de recanvi. Recordem que cal canviar la mascareta diàriament.

En cas que es confini un grup, els alumnes han de restar confinats a casa sense sortir.

Informar-vos que la situació actual ens ha fet prendre la decisió de fer obligatori l’ús de mascareta també a les hores d’Educació física. S’adaptaran les activitats i, per tant, la mascareta serà d’ús obligatori al centre sempre. Amb tot, el seu ús s’anirà adaptant a l’evolució dels casos a l’institut; és una mesura revisable.

Us adjuntem diversos documents amb informació sobre les mesures extraordinàries, recomanacions i el Pla d’organització del centre relacionades amb la Covid-19:

Gestió de casos en centres educatius

Pla d’organització i mesures de prevenció i seguretat davant la Covid-19 a Les Margues

Pla d’actuació 1r i 2n ESO

Pla d’actuació 3r i 4t ESO

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Salutacions cordials,

Coordinadora de riscos i Equip directiu