Dia europeu de les llengües

Dia Europeu de les Llengües 26 Setembre 2020

El alumnes de 2n ESO de l’INS Les Margues  han participat en el projecte europeu eTwinning  European Day of Languages 2020  per celebrar el dia Europeu de les Llengües 2020. El projecte ha consistit en l’elaboració de collages amb informació sobre l‘ institut, el poble i comarca, l’elaboració de targes amb l’eslogan de la Unió Europea “Units en la diversitat” i la paraula “llengua” en les diferents  llengües europees. L’objectiu del projecte i de la celebració del dia Europeu de les Llengües  són conscienciar els alumnes de la diversitat lingüística i estimular-los a aprendre nous idiomes.

En aquest projecte hi han participat  també alumnes d’escoles d’Itàlia, Sèrbia, Turquia, Croàcia, Polònia, Geòrgia, França i Hongria.

El programa eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que promou i facilita el contacte, intercanvi d’idees i el treball en col·laboració  entre professorat i alumnat dels països participants a través de les TIC.