D’estrena a la Sala Beckett de Barcelona

Des del programa d’innovació pedagògica Recerca, Creació i Servei (RCS), i amb l’objectiu d’aprofundir en l’aprenentatge competencial del nostre alumnat de 3r d’ESO, per segon any consecutiu, hem col·laborat amb la Sala Beckett de Barcelona amb l’escriptura d’una peça teatral adreçada a un públic adolescent.

En grup, els alumnes han escrit «La veritat de l’Amador Qui» i n’han fet la lectura dramatitzada en estrena mundial que va ser tot un èxit.

Volem, d’aquesta manera, fomentar l’interès i el compromís dels nostres joves respecte al que passa al seu entorn, amb un aprenentatge que fomenti l’autonomia, tot capacitant-los per interpretar i intervenir en el món, a través del desenvolupament competencial i cultural.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *