Finalistes i guanyadors a Educaemprèn

Durant el curs 2021-2022 els estudiants de primer de batxillerat d’economia de l’empresa van participar als premis Educaemprèn. Aquests premis pretenen motivar i promoure l’esperit emprenedor, innovador i creatiu, i donar visibilitat del talent de l’alumnat de secundària, de batxillerat, de formació professional i d’universitaris.

Tots els treballs presentats per l’institut Les Margues van ser tutoritzats per la seva professora d’economia, la Remei Cano, qui també els va motivar per crear-ne els diferents projectes. El 17 de juny de 2022, tot l’alumnat participant del nostre centre va assistir a l’entrega de premis. Dels més de 30 treballs presentats des de diferents centres, hi va haver tres finalistes per categoria, i la feina ben feta del nostre alumnat va estar molt ben valorada, ja que dos dels tres projectes finalistes de la nostra categoria van ser del nostre centre. Les propostes finalistes de Les Margues van ser Ofertalert, SL (d’en Guillem Castany i l’Eloi Coma) i Identfilm app, SLNE (d’en Jan Molist, en Gil Olivares, en Pau Bardolet i en Pol Soldevila). Ens alegra moltíssim a més, informar que Identfilm app va ser el projecte guanyador i que els seus creadors van estar premiats amb un xec regal valorat en 500 € per gastar en material informàtic.

Enhorabona a tots!