Visita de l’equip d’handbol femení

Aquest trimestre l’alumnat de 2n d’ESO estem fent un projecte anomenat “Dona i esport”. El dijous 21 d’octubre van visitar el nostre institut dues jugadores d’handbol professional i una dona de la junta directiva de l’equip d’handbol de Granollers per explicar-nos coses molt interessants del món de l’esport femení.

Ens van explicar que en els equips masculins i femenins hi ha una gran diferència: a l’esport són més reconeguts els homes, ja que el 90% de dones, per les condicions d’aquest esport, si volen formar una família han de deixar de jugar. En canvi, els homes segueixen jugant. També ens va explicar que hi ha més nois que noies que practiquen esport, i més entrenadors que entrenadores. Tanmateix, de quinze persones de la junta directiva de l’equip d’handbol femení de Granollers només una és una dona.

L’alumnat de 2n d’ESO agraïm enormement que hagin vingut a explicar-nos tot el que saben i des d’aquí els donem les gràcies.

Douaa Babani (2n Omega)