Comuniquem i aprenem Ciència i Tecnologia al #YOMO

El dimarts 26 i dimecres 27 de febrer, diversos professors i alumnes de l’institut vam participar al YOMO. El YOMO és una fira de tecnologia educativa que es celebra en paral·lel a la fira tecnològica del Mobile.

L’organtizació del certamen Ciencia en Acción, on hem estat premiats diverses vegades, va convidar el nostre institut a participar al YOMO explicant projectes de Ciències i Matemàtiques desenvolupats pels alumnes.

A la fira, els alumnes van presentar diversos projectes com l’ús de les bombolles per a l’aprenentatge de la geometria, el projecte XYZstars i EXOS sobre Constel·lacions i Exoplanetes, diverses estratègies manipulatives de resolució de problemes matemàtics i la Taula Periòdica. A més, van poder visitar els diversos Stands de la fira i aprendre sobre robòtica, domòtica, programació, i experiments científics de física, química, astronomia i biologia.