Coordinació Informàtica

Equipaments informàtics

El centre disposa de:

  • 30 PC’s a l’Aula Informàtica.
  • 11 PC’s i 3 portàtils a l’Aula d’Imatge.
  • 14 portàtils Aula TIC2.
  • 2 Carros de portàtils amb 25 netbooks.
  • 4 PC’s a l’Aula d’Idiomes.
  • 5 PC’s a l’Aula de Dibuix.
  • 5 PC’s a la Biblioteca.
  • Projectors o PDI’s a totes les aules.
  • 60 ordinadors portàtils per al professorat.
  • 6 ordinadors a la sala de professors.

Normes ús a les aules d’informàtica

  • L’ocupació de les aules d’informàtica es distribuirà a principi de curs.
  • El professorat podrà fer ús de les aules d’informàtica quan es trobin disponibles, sempre prèvia reserva a la intranet.
  • El professor serà el responsable del bon ús dels dispositius informàtics.
  • En finalitzar la classe, l’aula haurà de quedar completament ordenada, amb els ordinadors i pantalles apagats.
  • Queda totalment prohibit tocar el cablejat que acompanya a cada ordinador.
  • No és recomanable l’intercanvi dels ratolins entre ordinadors.
  • En cas que es detecti algun aparell que no funcioni, s’apagarà i s’informarà al Coordinador Informàtic.
  • Es recomana l’ús de la Intranet per comunicar les incidències informàtiques a les aules.

Tasques del coordinador informàtic

  • El coordinador informàtic disposarà d’unes hores específiques dins del seu horari, per a feines exclusives del càrrec.
  • Responsable de l’inventari i vetllarà pel bon funcionament de tots els dispositius electrònics del centre.
  • Responsable del funcionament del Moodle del centre: crear cursos, usuaris…
  • Coordinació amb el Departament per al bon funcionament de les xarxes, projectors,PDI’s, i elements electrònics en general.
  • Instal·lació de programari. Es recomana al professorat comunicar les necessitats de programari amb una setmana d’antelació.
  • Coordinació del Projecte TAC conjuntament amb Direcció.