Equipaments informàtics
El centre disposa de:
- 30 PC’s a l’Aula Informàtica.
- 11 PC’s i 3 portàtils a l’Aula d’Imatge.
- 14 portàtils Aula TIC2.
- 2 Carros de portàtils amb 25 netbooks.
- 4 PC’s a l’Aula d’Idiomes.
- 5 PC’s a l’Aula de Dibuix.
- 5 PC’s a la Biblioteca.
- Projectors o PDI’s a totes les aules.
- 60 ordinadors portàtils per al professorat.
- 6 ordinadors a la sala de professors.
Normes ús a les aules d’informàtica
- L’ocupació de les aules d’informàtica es distribuirà a principi de curs.
- El professorat podrà fer ús de les aules d’informàtica quan es trobin disponibles, sempre prèvia reserva a la intranet.
- El professor serà el responsable del bon ús dels dispositius informàtics.
- En finalitzar la classe, l’aula haurà de quedar completament ordenada, amb els ordinadors i pantalles apagats.
- Queda totalment prohibit tocar el cablejat que acompanya a cada ordinador.
- No és recomanable l’intercanvi dels ratolins entre ordinadors.
- En cas que es detecti algun aparell que no funcioni, s’apagarà i s’informarà al Coordinador Informàtic.
- Es recomana l’ús de la Intranet per comunicar les incidències informàtiques a les aules.
Tasques del coordinador informàtic
- El coordinador informàtic disposarà d’unes hores específiques dins del seu horari, per a feines exclusives del càrrec.
- Responsable de l’inventari i vetllarà pel bon funcionament de tots els dispositius electrònics del centre.
- Responsable del funcionament del Moodle del centre: crear cursos, usuaris…
- Coordinació amb el Departament per al bon funcionament de les xarxes, projectors,PDI’s, i elements electrònics en general.
- Instal·lació de programari. Es recomana al professorat comunicar les necessitats de programari amb una setmana d’antelació.
- Coordinació del Projecte TAC conjuntament amb Direcció.