FINALITZACIÓ DEL PROJECTE EUROPEU ERASMUS+ “BEYOND LIMITS”

We want to thank all the teachers, students and families who have taken part in this Project, for making it possible and giving us the chance to go “beyong limits”, now and in the future.

El curs 2017-2018 vam iniciar un nou projecte Erasmus+, el sisè projecte europeu que ha fet el nostre centre. Després de 3 anys, donem per acabat el projecte “Beyond limits” que hem fet conjuntament amb les escoles “Mauritius Gymnasium” de Büren (Alemanya) i Ignalinos Rajoja Gymnazia d’Ignalina (Lituània)

Han estat tres anys molt enriquidors durant els quals hem tingut ocasió de treballar els valors europeus, d’anar més enllà en el coneixement de les escoles, la seva societat, la natura que ens envolta i valorar l’esforç personal, seguint els tres aparats del projecte: “Beyond social limits”, “Beyond natural limits” i “Beyond personal limits”.

Totes tres escoles hem treballat en diversos projectes conjunts en anglès i d’altres de propis. Molt importants han estat les trobades i intercanvis que hem fet cada any on hem tingut la oportunitat de conèixer altres nois i noies, les seves famílies, la seva realitat social, practicar l’anglès, aprofundir en l’autonomia personal i descobrir altres horitzons.

Els resultats, productes i activitats que s’han generat durant el projecte es poden trobar en aquesta pàgina web, al blog de la revista “Aldarull” i  a la plataforma Etwinning.

Aquí podeu visualitzar tots els vídeos que s’han realitzat al nostre centre durant el projectes Erasmus+ “Beyond the limits”.

SOCIAL LIMITS

CIRCLE OF LIFE

MOVE THE LIMIT

MOVE THE LIMIT DEFINITIU from Pilar Font Nierga on Vimeo.

INS Sobrequés i Vidal circle life (bodypercussió) 2019 from Pilar Font Nierga on Vimeo.

Erasmusplus_Beyond limits_Social limits from Pilar Font Nierga on Vimeo.