Feliç Sant Jordi 2020

Els compartim uns muntatges audiovisuals que han preparat alumnes del nostre institut per celebrar, tot i ser d’una manera tan especial, la diada de Sant Jordi d’enguany.

Els animem, també, a visitar el nostre perfil a Instagram per llegir les creacions poètiques que participen al Concurs de Sant Jordi 2020.

Cliqueu sobre les imatges i gaudiu! Feliç diada de Sant Jordi i cuideu-vos molt!

1 comentari

1. Teia Romaguera Güell

Moltes felicitats als que hi heu participat, alumnes i professores! Ho heu fet molt bé! Que tingueu una bona diada de Sant Jordi!