Dia internacional contra la violència envers les dones

El passat divendres 25 de novembre va ser el dia internacional contra la violència envers les dones. La Maria López, alumna de 2n de batxillerat d’arts plàstiques, amb la col·laboració i l’ajut d’un grup d’alumnes de batxillerat, van transformar l’escenari de la Sala d’Actes en una instal·lació artística que intentava reproduïr el malson de les agressions cap a les dones. Els alumnes que van col·laborar són del Sindicat d’estudiants de l’institut: en Marti Ramis, la Clara Mir, la Júlia Aleu, en Lluc Pagès, la Carla Pérez, en Robert Scherer, la Laura Diaz, l’Anna Ventura, la Paula Ramis, l’Emilia Nubiola, en Lluc Fortuny, en Gerard Bruguer, la Sara Ruiz, la Rut Joanmiquel, la Clara Samon, l’Ona Roca, la Noa Aymamí, en Lluc Huget, en Zoel Ros i la Núria Fossas gràcies a ells el muntatge va ser possible.

Aquesta instal·lació posa final a un Treball de Recerca contra la violència de gènere. Aquí en teniu algunes imatges de la instal·lació i d’algunes de les fotografies fetes per la Maria.

Processed with VSCO

Processed with VSCO with b1 preset