Resultat Cursa Solidària Save The Children

Aquest any, la nostra tercera cursa solidària a favor de Save The Children ha estat un èxit, aconseguint una gran quantitat de diners que es destinaran a la desnutrició infantil.

Us mostrem el resum de cada curs, tant la seva aportació com les voltes que van córrer entre tots.

Cursa Solidària

Com a mostra d’agraïment per l’esforç d’alumnes, famílies i professors, l’organització Save the Children ens han fet arribar aquest diploma personalitzat per al nostre institut.

Save The Children

Volíem agrair la col·laboració de tots els alumnes i esperem poder seguir fent aquests reptes solidaris!

Moltes gràcies a tots!